2008. november 21., péntek

Nem sok esemény


Egész héten a lakáshoz voltunk kötve. Bár lázam nem volt hétfő után már, de anya rendesen döglődött az elmúlt napokban, így még bevásárolni se mentünk le. Max néhány szellőztetésre érzékeltük, hogy lassan beköszönt a tél ténylegesen.

Én nyűglődök, szenvedek, anyut nyúzom, aki meg attól parázik,hogy bár egyre jobban vagyok, ő nem, és a vége az lesz, hogy megint visszaadja nekem a bacikat és akkor kezdhetjük előről az egészet..

Kiakaszt ugyanakkor bennünket ez a dübörgés ami a földszinti építkezésből jön. Már anya kezdi úgy érezni az összes falat kiszedik alólunk,mert csak úgy dübörög az egész ház, még most is, amikor én meg aludnék... frankó..

De tegnap apa elég hamar hazaérkezett, és így az estét vele tölthettem. Diavetítőztünk is és ő fürdetett meg, ami már nagyon kellett nekem. És délelőtt kiderült az is,hogy ma sem megy már sehova, így ismét mienk az este, anya meg egy lélegzetvételnyi időhöz jut. Mert hát az összeszedettségben sem igazán van a toppon. Délelőtt sem működött neki a két dolog egyszerre, hogy mosogasson, és hogy rám figyeljen,mert persze akkor kezdtem el minden mással nyaggatni.. Eredmény... Két törött bögre... :(

Kínlódunk, szenvedünk, de ma már azt feszegettem,hogy mikor megyünk végre oviba. Mondta anya hogy hétfőn,mert a köhögésem tényleg már csak nagy ritkán jelentkezik, de azzal is megfenyegetett, hogy ha nem szólok az orrfújás miatt, és még mindig náthás leszek hétfőn, akkor nem mehetek sehova.. Nem akarja anya 1 hét múlva újra előről kezdeni az egészet.

Köszönjük a tippeket az immunrendszer erősítésére, csak az a baj, hogy már szeptember óta én is eszem az oscillacoccinumot és az ehinenciát... :( és hát mégis... :( Anya meg "tölti" magába a vitaminokat.. ja és persze dupla c-vitamint eszünk mindketten.. ennél többet már nem nagyon lehet tenni... sajnos...

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) A sok c vitamint csak kipisilitek ;) fölösleges duplázni :-D de a hit csodákra képes :)
Nagyon szurkolok, hogy mielőbb elfelejtsétek ezt a nyavaját :S
Puszi

Lori and Ruben írta...

Akkor legalább te jobban vagy:) Anyának is ugyanezt, jó gyorsan!
Lori

Melinda írta...

Szia Kristóf, reméljük, hogy minden rendben és tudtál óvodába menni!! Anya, hogy van? Szorítunk, hogy mihamarabb meggyógyuljon, sajnos ebben az időjárásban nem is csoda, hogy ennyire lebetegedett:( Képzeld, én meg a héten vagyok itthon, hányás-hasmenés:(((
Vigyázzatok magatokra, puszi Nektek!!