2008. december 21., vasárnap

Disznóvágás

Bár az az igazság, hogy csupán az ablakon keresztül láttam belőle dolgokat. Ez a napok óta tartó vacak eső nem kedvezett anya kedvének, és hát a kinti viszonyok is elég lucskosak és koszosak voltak, így semmi kedve nem volt két gyerekkel kint lavírozni a dolgozó felnőttek között.
Tehát az ablakból szemléletem ahogy melengették a busit (megpörzsölték) aztán meg megfürdették a teknőben.. :) Utána azt is láttam hogy fel van lógatva szegény, este pedig már mikor kerestem a mama a kész husikat mutogatta a nagy asztalon sorbarakva. Így hát a busi is beugrott a fagyasztóba a nyuszik mellé.. :):):)
De a napom kellemes volt. REggel igaz már 6-kor keltett anya, de szó nélkül tudomásul vettem, főleg amikor megtudtam, hogy Anikó is jön és velünk.. :) Keresztaput is összeszedtük és már mentünk is. Keresztanyu és Lili később jöttek, hogy Lilike ki tudja pihenni magát és jókedvű legyen. Így is lett, és anya szerint rettentő édesen eljátszottunk odabent. Szépen megbeszélgettünk mindent, együtt is játszottunk, külön is.. nem volt igazából semmi gond. És agyonra szeretgettük egymást. :)
Mikor elkészült a fini sülthusi akkor megebédelt az egész csapat, majd mi gyerekek még játszhattunk egy kicsit alvás előtt. Én most bár nem sokat, alig több mint egy órát aludtam, de ezúttal nem a köhögés ébresztett fel, ennek anya örül. Lili pedig sose látott mormotába ment át, és majdnem két és fél óra után úgy kellett felkelteni. :) Így délután is kipihentek voltunk és 4 órára pedig a felnőttek is végeztek, így kezdődött a nagy játék. Jött dédi is,mert már vele is régen találkoztam,meg Anikóval és papával játszottunk.. nagyon élveztük.. Én ismét kissé túlpörögtem magam, de nem volt vészes a dolog. A többiek meg beszélgettek. Hazaindulni nem nagyon akaródzott, de aztán megbékéltem, hiszen hamarosan itt a a karácsony és akkor megyünk újra mamáékhoz egy egész napra. Aztán az ünnepek után ott leszek 3 napot náluk. Már nagyon várom, sokat emlegetem! :)

Ma pedig apával mentem a sószobába ismét, így anya délelőtt itthon van és kicsit kikapcsolhat.. a legjobban a csendet élvezi, azt mondta.. :) Délután pedig elmegyünk a temetőkbe és elvisszük a koszorúkat amit anya csinált, lehet hogy még egy kis pót karácsonyi ajándékvásárlás is lesz belőle.. :) Anya kinézett nekem még valamit, csak már attól félnek,hogy kissé túlzásba viszik a dolgokat.... de majd elválik.. én drukkolok.. :)

Képeket később,mert a fotómasina most mamáéknál van, akik Gödön egy szállodába kapta meghívás karásonyi vásárra.. De anya még videót is csinált tegnap rólunk gyerekekről, nagyon édesek vagyunk! :)

7 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy az idő nem kedvezett nektek,de azért az ablakból is láttad szerintük a lányeget.;)
Bizti jó volt a Lilikével játszani,majd nemsokára otthon is lesz neked egy igazi kis játszótársad...:p:)
Jó vásárlást Nektek,ha láttok valahol BG-babát,üzenjetek anyának,feltétlenül,nagyon keresi valamiért...:o;)
puszika!!!

Bea írta...

Hát ha már ilyen jó gyerek voltál ,biztos sokmindent hoz majd a jézuska!
:)
Bencikusék

Bogár és Gerti írta...

:( Szegény pusi (felénk p-vel van :-D )
Ma szerencsére nem kell irigykednem, mert nekem is Levis napom volt :)
Anyát kímélni! Egyre több pihenésre van szüksége Majácskának :)
Puszi

Gabi írta...

A rossz időt leszámítva remek napotok volt!:)Szépen eljátszottatok Lilikével.:)
Nahát,hogy nektek ilyen sűrűn romlik el az autótok...:s
Békés,boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk!
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Jó kis napotok volt:)
Nálunk már sajnos több, mint túlzás lesz a karácsonyi ajándékozás, de legyen ez arra fogva, hogy ez az utolsó 'egygyerekes' karácsony:):):)
Debi

Melinda írta...

Akkor a rossz időt leszámítva nagyon kellemesen telt a napotok! Jó, hogy Apával mentél a sószobába - tényleg, használ ugye, Kristóf? - addig Anya tudott egy kicsit lazítani!
A videót mi is megnézhetjük?? :-)

Lori and Ruben írta...

Lassan, lassan csak meglesz a sóterápia eredménye:)
Ügyesen segitettél apának a szoba átrendezésében. Igy legalább lesz idötök megszokni az új formát, majd az új lakót is benne!
És sikerült megjavulnod mára? Reméljük, és hogy anya is lazithat egy kicsit:)
Lori