2008. november 2., vasárnap

Lilike 2. születésnapja


Lilike már nagy lány! :)




Ebben van a mi ajándékunk Lilinek. Nagyon én akartam kibontani, így végül anya ölében landoltam és azért anya unszolására türelmesen végignéztem,hogy Lilike bontogat és örül az ajándékoknak.. Hiszen a múlt héten én tehettem ugyanezt!



Dédidvel is készült közös fotó, éppen sütievés közben.


Nagyon játszunk..



Apával és anyával egy közös családi kép.. három évesen



Délelőtt ismét úgy indult,hogy 5:56kor ébredtem. Anya már elképzelni sem tudja, hogy megy ez ilyen óramű pontosan nekem.. és persze még vasárnap is, amikor a család aludna...

Így rám lett párszor parancsolva, hogy csendesen foglaljam le magam az ágyba, és legalább apát hagyjam aludni 7 óráig.. Már azt is megértettem, hogy ha nagymutató felér újra legfelülre, akkor lesz 7 óra.. Hát néhányszor szólogattam anyát - nehogy már ő aludjon - de azért csak kihúztuk 7-ig. Akkor én keltettem apát és egy kicsit bebújhattam a nagy ágyba.

A délelőtt itthon telt,ma nem voltunk semerre.. Reggeliztünk, anya nekikzedett az ebédnek, apa segített neki káposztát szeletelni meg mosogatni, aztán pedig velem játszott. Építőkockáztunk, tánciztunk zenére, majd jött a szokásos bírkózzunk, meg bohóckodjunk és szaladjunk játék.. de mivel anya egy idő után megunta,mert csuron víz voltam és felpörögtem, így előkerült a vasút és azzal kezdtünk el játszani. A végén anyu is csatlakozott és hármasban vonatoztunk, építettünk a kicsi habtapiból egy házikót, volt házörző kutya és vasútkészlet két gyalogosát szálásoltuk el benne.. :):):):)

Majd megebédeltünk.. A máj ma valahogy nem nyerte el a tetszésem, pedig a baconbe tekerve nagyon fini volt, apa szerint is, aki annyira nem rajong érte.. De azért meg kellett enni,mert hát ez volt az ebéd.

Utána még picit játszottam mert még fél 1 sem volt, és háromnegyed egykor mentem aludni. (egy pici hiszti azért kellett előtte, nehogy felhőtlen legyen az ősök élete) És bő másfél órát aludtam.

Mikor pedig felkeltünk már öltöztünk is és indultunk, hogy Lilikét felköszöntsük.

Nagyon szépen feldíszítették keresztanyuék is a lakást, és voltak Lilinek is lebegő lufijai.. És három csodaszép tortája, az egyik egy kismaci volt. Nekem az tetszett a legjobban meg is kellett kóstolni, de a felénél én úgy döntöttem,hogy nem szeretem a kávés tortát... :) Anya szerint mind nagyon fini volt,mert ő végigkóstolgatta az összeset.. :)

Nagyot játszottunk, kipróbáltunk minden új játékot. Lilike kapott tőlünk egy tűzhelyet ami még minden féle hangokat is kiadott.. Nagyon tetszett mindkettőnknek. Kapott 3 pici felhúzhatós autót, azzal apa és keresztapu játszottak a legjobbat.. :):):):)

Egy nagyon szép mellénykét mamáéktól, amilyet én is kaptam és egy húzható forgó pillangós kisautót.. ez is tetszett nekem is nagyon.. :)

Szóval nem unatkoztunk és anya örült, mert én meg nem hisztiztem, hanem egészen okosan töltöttem a délutánt.

Most éppen apával mesézek odafent, aztán a fürdés után jön a jól megérdemelet pihenés, mert hát holnap reggel meg vár az óvoda.. mondtam is Lilikének, hogy holnap megyek az oviba ha nem leszek beteg.. :):):):)

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Isten éltesse Lilikéteket ;)
Egy ilyen buli nagy élmény, bár én többnyire felnőttekkel bulizom ;) így Levente még nagyobb kincs ;)
Puszi

Mia és Maja írta...

Mi is gratulálunk Lilikének!:p;)

Szépek vagytok a képeken!:))

Az alvást ne is hozzátok fel anyának,nem is emlékszik rá,mikor aludt egyhuzamban 3 óránál tovább...:s
Ugyanis,felváltva szoktunk aludni és ébredni Maja és én...:s
puszi,szép napot Nektek!!!

Lori and Ruben írta...

Akkor egy áldott jó gyerek voltál egész nap:)
Lili nagyon csini volt, és ahogy mosolyog a tortákra, az nagyon ari:)
Lori

Gabi írta...

Isten éltesse Lilikét!:)
Szupi lett a családi fotó!:)Szkokán fiúk

Melinda írta...

Istenke éltesse Lilikét:) Nagyon szépek vagytok a közös fotón anyáékkal, Lilike tortái fantasztikusak voltak, látszik a kis arcán, hogy Neki is ez volt a véleménye:)