2008. november 3., hétfő

Egy laza hét kezdete


Már csak azért,mert most - kivételesen - anya még nem írta tele a naptárat azzal, hogy mi mindent kell ezen a héten véghez vinni..:)

Az éjszakánk, azaz inkább anyáé nem volt megint túl fényes.. Vagyis ő most kivételesen aludt volna, de én keltem fel 2-4 között párszor.. Szomjaztam,majd az orromat kellett kifújni, anya vállán akartam dajkáltatni magam(álmodhatott valamit, de most nem mondta el, csak azt akarta,hogy dajkáljam). És ha már én fent voltam, akkor miután anya visszajutott az ágyába Maja folytatta a hancúrt.. Aztán 4 óra után meg alig bírt anya visszaaludni... reggel meg felkelni..

De azért 7 órára magunkhoz tértünk és lejöttünk, hogy összekészüljünk, reggelizzünk és elinduljunk az oviba. Autóval mentünk,mert anya még utána vásárolni készült. Én továbbra is lelkesen mentem be a csoportba.. Sajnos az ebéddel Meli anyu, anya is úgy van, hogy nem érti,hogy lehet ilyen pici gyerekek elé valamit forrón letenni. Ma is mondtam anyának,hogy forró volt a leves, és hogy a mellettem ülő Tündike 2x is megkérdezte, hogy megeszem-e - gondolom ő akarta megenni -, de én most ügyesen mondtam neki, hogy igen, csak megvárom,hogy ne legyen forró... (Mondjuk a ruháján látszott is hogy levest evett.. Mióta az ovónő azzal nyaggatja, hogy uriasan fogja a kanalat, és nem hagyja hogy úgy egyen ahogy megtanult, azóta tiszta kosz a ruhája. Pedig itthon sese eszik kismalac módjára. Egy - egy baleset fordul elő néha) Utána kakaóscsiga volt, azt is megettem.. De anya megint el volt halva,mert ahogy meglátták őt, már az ovónő küldött is ki és anya kezébe adta a bögrécskét, hogy igyuk meg a gyümölcslevet, aztán meg menjünk kezet mosni.. Nem is ez miatt, hanem, hogy a bögrébe talán 1dl-nyi folyadék volt.. Na most ha összesen ennyit öntenek és esetleg a reggelit sem kérem, vagy ott is ennyi innivalót kapok (nem tudom belőle kiszedni sose,hogy mit reggelizett, lehet, hogy délre elfelejtei már) akkor nem csoda,hogy délbe száraz alattam minden alvás után. Amikor meg anya itat itthon akkor vannak balesetek... :( Na szóval itt csak oda akart anya kilyukadni, hogy szerinte sokkal több folyadékra van egy ekkora gyereknek szüksége, mint 2dl-re fél nap... :(

Na szóval, hazaérve ittam még egy kicsit, aztán aludtam alig több mint 1 órát. Mostanában ez a menő, de csuron vizes hajjal ébredek, így anya úgy gondolja,hogy elég mély lehet ez a rövidke alvás is.

Aztán lent mesekönyvet lapozgattam, kicsit mesét néztem, meguzsiztam és most a vonattal,meg az autókkal és a repülőkkel játszom. Folyton jár a szám, be sem áll .:)

Lassan apa is megérkezik haza és vele is játszhatom ma még egy kicsit.

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Na igen... ha a napi liter körüli igényt nézzük az fél napra fél liter ;) Bár Bogár jól elvan annyival is :)
Puszi és jobb éjszakát :)

Gabi írta...

Itt nálunk az oviban napközben a gyerekeknek kell szólni,ha kérnek inni.A fiúk nem nagyon szoktak kérni.:s
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Megint forró volt az ebéd? :((( Őrület, hogy erre nem tudnak odafigyelni:((( Nálunk is szólni kell, ha szomjasak vagyunk, nem kérdeznek, pedig anya szerint a kisebbeket igen is kötelező lenne kérdezni, hiszen az egész délelőttös elfoglaltságtól ez kimegy a fejünkből. De hát... már nem is kommentálja:( Anya próbálja meg mondogatni Neked (én anyum is így szokta minden reggel) hogy sokszor kérjél inni!!