2008. november 4., kedd

A nagy játék

Na ma reggel már korábban riadóztattam a családot, de az előnye az volt, hogy így nem csak a hült helyét láttam apának..
Aztán a szokásos reggeli dolgok, a banán és a kakaó után mentünk is az oviba. Odafele mondtam anyának,hogy annyit aludtam az éjjel,hogy elzsibbadt a lábam és menjünk inkább autóval ..:) perzse mindezt már félúton.. :)
Odaérve nagyot köszöntem a gyerekeknek az ajtóból és úgy mentem be.
Anya délbe jött értem szokásos módon. És megleste, hogy nagyon ügyesen ebédeltem az asztalnál ülve. Aztán azzal jöttem ki,hogy anya, megint főzelék volt az ebéd.... :) Szombaton anya csinált nekem lencsefőzeléket,mert hát az oviban a múlt héten nem ettem meg ami volt. Erre ma az oviban is lencse volt.. ennek szólt a megint.. :D
Jókedvem volt ismét, és még meg is mutattam,hogy mi csodásat alkottunk dugó segítségével, egy szőlőfürtöt, és én 2-t is csináltam. Anya holnap viszi a fényképezőgépet és le is fotózza..
Ma viszont mást fotózott anya... :):):):):)





Apa szokása, hogy nem tud úgy elmenni az illemhelyre, hogy ne vigyen magával újságot. És ezúttal a kosár tetején maradt az újság. Én meg vacsi után bementem, felültem a wc-re és közöltem anyával, hogy én most olvasni fogok.. :):):):) Hát ezt nem lehetett kihagyni...
És hát a nagyjáték? Délután átjött hozzám Anikó. Anyának ez kapóra jött mert még 1 órát sem aludtam az ovi után.. és félt milyen lesz a délután. De így 3- fél 5-ig Anikóval játszottunk. Vonatoztunk, célbadobáltunk, játszottunk a repteremmel.. Igaz sokszor úgy csináltam mint egy irigy kis kutya mert folyton kivettem a kezéből a dolgokat, de ő akkor keresett más játékot magának.. így egy idő után meguntam és nem szedtem el.. :):):) Anya pedig pihenhetett ez alatt az idő alatt.. na jó, egy kicsit mosogatott is..
Apa sajnos igen későn jött ma,már az ébredéstől kezdve őt kerestem és többször kérdeztem mikor jön. De már túl voltunk a vacsin és az éppen képekben kommentált tettem közben érkezett... :):):) Ő is jót nevetett. Így egy mesét anya, egyet pedig apa olvasott, de aztán apával fürödhettem egy nagyot.
Holnap pedig az alvásom után megyünk keresztanyuért és Liliért és elmegyünk a mamáékhoz. :)

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Na,akkor most egy ideig anya nem főz lencsét...:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Ó, de édes vagy a képeken:)) Hiába, ha Apa olvas, naná, hogy Te is olvasol:)))
Látom, hogy szeretsz Apával fürdeni, sajnos nekem erre kevés lehetőségem van, mert apukám fürdésidőben már nincs itthon:(