2008. november 1., szombat

Készülődős délután




Készülünk Lilike szülinapjára.. És mivel nem akartuk,hogy 4 torta is virítson az asztalon, anyával végül sajtos perecet sütöttünk.. :d
És persze nem én voltam ám a kukta, hanem apa... :) Én a főszakács szerepében tetszelegtem...hihi
Ugyanis gyúrtam ezerrel a tésztát, apa pedig kenegette a perecek tetejét és tett rájuk sajtot.. :) Jó kis délutáni program volt..
És persze meg is kellett ám kóstolni őket, hogy finik lettek-e...
Most apával játszom egy kicsit, éppen doktornéni akarok lenni.. valahogy nem fér a fejembe, hogy én csak doktor bácsi lehetet.. ez a titulus nem tetszik annyira...:) (biztos azért, mert neki is doktor nénije van akihez járunk..)
Utána pedig még vacsi előtt proszívózni fogunk, azt mondta anya...

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nyami, azt mi is szeretjük:)
Lori és Debi

Gabi írta...

Hmm,isteni lehet az a perec!:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:-D Nekem nem volt ellenemre a 4 torta, bár nem egyszerre kaptam szerencsére :-P A sós perec nagy kedvencem ;) kunyizhatok?
Puszi

Melinda írta...

Ó, de ügyes vagy Kristóf!! És már megint milyen finomat készítettetek:) Érthető, hogy kostóltál belőle:)
Figyi, mit szólnál, ha Te lennél a doktor bácsi, én a doktor néni és nyitnánk egy rendelőt?:))) Szívesen társulok ám:)