2008. november 1., szombat

Halottak napi megemélkezés






Napsugár és csillagok világa

Jó szívednek örök álmát őrzik,

Tiszta lelked fönt a magas égben

A síron túl is felettünk őrködik.



Anyáékkal ma lustiztunk reggel egy keveset, aztán apa készített hagymás tojásrántottát reggelire. Rendbetették a konyhát, anya megfőzte a lencsefőzeléket, én pedig addig vonatoztam. Aztán felöltöztünk és mivel szépen sütött a napocska, a reggeli eső ellenére, így elindultunk, hogy a koszorúkat és a gyertyákat elhelyezzük a temetőbe..
Kissé rakoncátlan voltam, de én is segíthettem. Én tettem a sírra a gyertyát, kiválaszthattam melyiket szeretném és elfújhattam a gyufát miután anya meggyújtotta.
Mamáékhoz is beugrottunk egy kicsit.. de ott már anyának elszakadt a cérna és miután nyakig sáros lettem a padon ülve kellett megvárnom még indulhattunk.
Hazaérve megebédeltünk és én elvoltunltam alukálni.
Délután itthon leszünk. Anya megsüti a sajtos perecet Lilikének holnapra, mi meg játszunk apával.. Meg anya emlegetett valami porszívózást is, és hát a szülinapi dekorációt is ideje lenne leszedni a nappaliból..

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Én is szeretem elfújni a gyufát vagy a gyertyát:))