2008. október 31., péntek

Az evés







Tegnap építettünk anyával. Én egy vonatot csináltam teljesen egyedül. Csak a végén gurultam be,mert az utolsó kocsit valahogy nem sikerült megcsinálni..
Úgy látszik már ez a pár nap ovi is jó hatással volt az evési szokásomra... Anya tegnap este nem hitt a szemének, amikor a vacsorát 10 perc alatt elpusztítottam. És a két szeret vajas kalácsot ma reggel is alig több mint 10 perc alatt befaltam... Teljesen hihetetlen teljesítmény ez nálam... Az ovi első pozitív hatása.. :)
Egyébként tegnap is délben jött anya értem.. Éppen keresni kezdtem a folyosón ahogy kijöttünk az ebédről, amikor megjelent a sarkon... :) Viszont az ovónéni azzal fogadta hogy nem ettem meg a főzeléket. Anya csodálkozott egy kicsit,mert általában nem szokott gond lenni, és látta, hogy zöldbabfőzelék lesz az ebéd, amit itthon meg szoktam enni.. Aztán hazafele kiderült,hogy a számba tettem egy kanállal belőle, csak forró volt és sírva fakadtam. De aztán az ovónéninek nem mondtam el mi a gond.. Anyának meséltem, hogy utána a kenyeret mártogattam a főzelékbe és úgy ettem egy keveset... Így itthon kaptam egy darab rántott pulykát savanyúubival meg kenyérkével.. Mert hát anya a héten nem mindig főzött délelőtt, volt hogy csak délután fogott bele, hogy apának legyen enni mire hazaér.De mivel szerdán meg tegnap is 9 után jött és volt hogy nem is evett csak gyümit, így anya nem készült csak magának néhány falattal.
Délután itthon voltunk és játszottunk. Anya örömmel tapasztalta hogy nem kellett egyfolytában harcolnia velem és egész délután az ordításomat hallgatnia mint sajnos szerdán.. :( Volt néhány hiszti, de sikerült hamar elfolytani a dolgot.
Apával nem találkoztam, anya mesélt és fürdetett meg este, és ő is előbb bújt ágyba mint hogy apa hazaért volna.
A ma reggel nem indult olyan szerencsésen,mert már megint 5:50kor fent voltam (az óraátállítás óta ez az új divat... :( ) és 3 percenként kérdezgettem anyát mikor mehetek át a nagy ágyba... :( Így szegény apa se tudott tovább aludni,pedig ő is ráért volna fél 7kor kelni..
Aztán azt hajtogattam hogy le akarok menni, de mire leértünk addigra meg már minden mást akartam, csak játszani nem... :( Szóval némi hisztivel és veszekedéssel indult a reggel, és a délelőttre is kijutott belőle.. De építettünk anyával, meg vonatoztam, minimaxot is néztem, játszottam a repcsimmel és elővettem egy párosító játékot is, ahol az ellentéteket kell megkeresni. CSak az a baj vele, hogy ez annyira egyszerű... :) Egyszer anyával megcsináltuk közösen, és azóta pikk-pakk kirakom a párokat és már szaladok is tovább... :)
Ebédre anya karfiollevest és szilvásgombócot csinált,még tegnap délután. ÉN is segítettem neki a gombócoknál. Adogattam a szilvát, a végén pedig a gombócokat ahogy anya tette őket a vízbe.. A fagyasztóba is jutott még egy adag belőle.
Alvás után pedig lemegyünk a városba,mert néhány dolgot anyának be kell még szereznie, hiszen holnap ünnep, és az üzletek sem lesznek nyitva. És a szülinapi képeim is elkészültek, el kell menni értük.


Drága Lilikénk pedig pontosan ma lesz 2 éves.. Azért csak lesz,mert délután fél 4 után pár perccel született... :) Vasárnap megyek, és meghúzogatom ám a füledet!!!
Addig is nagyon boldog SZÜLETÉSNAPOT kívánunk mind hárman!!!

5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy ilyen jó hatással van rád az ovi!:p;)
Azt viszont nagyon sajnáljuk,hogy nem tudtatok együtt lenni Apával is...:(
De,nálunk is apa sokat dolgozik,így mi is inkább anyával vagyunk.
Majd az ünnepekben bepótoljuk az Apa-hiányunkat!;)
Puszika,szép hétvégét Nektek!:)))

sedith írta...

Aztapiculáját! Lemaradtunk a szülinapról! :-$:-$:-$ Isten éltessen sokáig te kis eleven óvodás csibész! NAgyon ügyes vagy, hyog ennyire bejön neked az ovi, csak így tovább, "sokáig"! :)
Edith, Kriszta és Boróka

sedith írta...

Az este írtam egy hozzászólást a régi naplóba is. Azután vettem észre, hoyg a link tulajdonképpen az újabb blog "reklámja". ide viszont már nem írtam be a másik megjegyzést, és azt hiszem, nem is vetted észre!
Szóval ez volt: "Kipécéztelek!!! Kukk be hozzám!" De látom, már megtette más is, úgyhogy el is olvasom a "titkaidat". :)
Puszi: Edith

Gabi írta...

Isten éltesse Lilikét!:)
Örülünk,hogy ilyen jól érzed magadat az oviban!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Nagyon ügyes vagy Kristóf, hogy teljesen egyedül építetted a vonatot!!!
Megsajnáltalak, hogy forró volt az ebéd, anyukám nem is érti, hogy lehet a dadusoknak az ételt forrón letenni a gyerekek elé, lévén, hogy fél óránál több időt nem adnak az elfogyasztására:(( így ideje sincs kihűlni!!!