2008. október 30., csütörtök

"Kipécéztek"

Melike barátnőm http://nika74.blogspot.com/ valamint Mia és Maja http://miaesmaja.blogspot.com/is megtisztelt azzal, hogy ennek a játéknak a folytatására kért fel.. Gondolkodtam rajta, hogy nem folytatom, de mivel nagyon szeretem őket, nem akarok csalódást okozni és ezt a játékot megszakítani. Az egyetlen aggályom az volt, hogy ez Kristóf naplója, és nem érzem ezeket a dolgokat ide valónak..hiszen mindez rólam szól majd, nem pedig róla...

Szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett !

2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi !

3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba!

4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!

EGY
Szeretem a családomat, ők a legfontosabbak a számomra. Mindig arra törekszem, hogy nekik a legjobb legyen és rettentően kétségbe tud ejteni, ha azt tapasztalom, hogy ez nem mindig sikerül.

KETTŐ
Szeretem a gyerekeket, hiszen pályámnak is a velük való foglalkozást, az ő nevelésüket, irányítgatásukat választottam. Elkeserít viszont az, hogy mostanában egy családban (tisztelet a kivételnk) mennyire nincs helye a gyereknek. Mennyire kisfelnőttként kezelik, nem tudják irányítani és nem az őt megillető helyen áll, hanem a gyerek irányítja a családot.. Így kezelhetetlenné válik és sokkal több a konfliktus, a magából kifordult szülő aki már a 6 éves gyerekénél arra panaszkodik,hogy nem tud vele mit kezdeni és nem tud hatni rá...

HÁROM
Úgy érezm egy igen kettős természetű ember vagyok. Ugyanis sokszor tapasztalom azt a visszajelzést, hogy kívülről egy megközelíthetetlen, rideg nőszemélynek látszom, pedig valójában teljesen másmilyen vagyok. Nagy konokság, és temperamentumosság rejtőzik bennem, valószínű,hogy Kristóf is ennek a tulajdonságnak az "áldozata" lette.

NÉGY
És egy adag lustaság is jellemző rám.. Azaz inkább kényelmességnek nevezném azt, hogy sokszor igyekszem a dolgok könnyebbik felét megfogni azokban a tevékenységekben amit nem szeretek csinálni.

ÖT
Ugyanakkor sokszor megkapom,hogy mérhetetlenül maximalista tudok lenni. Főleg a munkámban mutatkozik meg ez, és így rettentően utálom azokat az embereket, akiknek mindig a szerencse által sikerül előbbre jutniuk, és mások munkáinak felhasználásával. Már az iskolában is utáltam ezt,mert nekem mindig is meg kellett küzdenem keményen az eredményekért, a jó jegyekért. Én sosem azért kaptam ezeket,mert tehetségem volt hozzá,meg szerencsém volt, hanem mert szorgalmam volt... És ezért meg kell hogy mondjam nagyon szúrták mindig is a szemem azok az emberek, akik a szépségükkel, a szerencséjükkel, azzal hogy az utolsó napon végigolvasták a 2 tankönyvnyi anyagot, sokkal jobb eredményeket értek el, mint én...

HAT
Szeretek kreatívkodni, főzni, sütni, kötni, varrni, szemet gyönyörködtető dolgokat készíteni, vagy akár csak egy ajándékot díszesen, dekoratívan becsomagolni.

HÉT
Nem szeretem a felületességet, azokat az embereket akik hülyének nézik a gyerekeket, és úgy kezelik őket mintha úgy sem tudnának semmit... Rettentően bosszantani tud ha becsapják és csak játékból "átverik" őket. Gyűlölöm amikor egy közeledés, egy barátkozás csak a másik önérdekéről szól, és amint elérte amit szeretett volna újra csak egy szürke pont maradok a számára és már arra sem méltat, hogy köszönjön az utcán ha szembejön...
És a kétszínűséget is rettenetesen utálom, amikor a szemembe mézes-mázos, képes mosolyogni, agyon dicsér, de aztán hónapokig eszébe sem jut hogy létezem és a hátam mögött meg teljesen máshogy vélekedik rólam.

Azt hiszem ennyi..
Nem biztos,hogy 7 emberrel tovább tudom folytatni ezt a "játékot", de megkísérlem.
Anna baba: Ilyennek látom Én a világot http://www.babaszoba.hu/services/blog/tiborfianna
Szkokán fiúk: Ricsi, Beni és Levi http://www.babaszoba.hu/services/blog/levibeniricsi
Lilike, drága barátnőm: Lilike a világhálón http://www.babaszoba.hu/services/blog/hjliliana
Lori és pocaklakó pici tesója http://www.babaszoba.hu/services/blog/lori
Bogárkánk: Bogaras lettem http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar

Ennyi jutott eszünkbe most röptiben :)

6 megjegyzés:

HLilike írta...

Köszönjük szépen,de mi már ott megbukunk,hogy nem tudunk belinkelni:-(Tudnátok adni egy kis instrukciót?Addigra öszeszedem a gondolataimat:-)
Szerintem nem rossz dolog ez,mert így kicsit mi anyukák is kapunk egymásról egg pár információt:-)
Találkoztam már olyan íróval,aki azt is hülyeségnek tartotta,hogy a gyerekeink nevében írjuk a naplót,mert hiszen ők ezt még nem tudhatják:-(Az már eggyel jobban elfogadható,hogy ha anyuka írj a gyerekről(szerinte),de én nem osztom ezt a véleményt.
Puszi:Lilike

HLilike írta...

Bocsánat:-)

Puszi:Annamari(mert ezt most valóban én írtam:-))

Névtelen írta...

Köszönjük, hogy eszedbe jutottunk :-) Ez nekem is eszembe jutot, hogy ez a napló nem rólam, hanem az Annáról és egy kicsit a Mátérról szól. Nem is jutna hirtelen eszembe 7 dolog magamról, de majd gondolkozom :-)

Anna és Máté

Bogár és Gerti írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!

sedith írta...

Dehogyis butaság, hyog magadról írsz! Hiszen Kristóf naplója, de te írod! Úgyhogy, jól tetted, hoyg leírtad. Legalább Kristóf majd megtudja, milyen voltál ezekben az időkben, mi volt fontos, jó, bosszantó stb. számodra.
Nagyon igazad van, a szülők igencsak a gyerek után hagynak. Jaj, istenem, nem adok egy jól megérdemelt taslit, mert megbántom szegénykémet! De ennek pontosan az a következménye, hoyga gyerek lesz az úr a házban, és 6 évesen a szülő nem tud mit kezdeni vele. És még mi lesz később?!
Én pontosan azért jöttem át a blogspotra és változtattam naplócímet, mert a lányaim élete egyszerűen nem vonatkoztatható el a mienktől, hiszen családban élünk, egyikünkkel-másikunkkal való történés mindannyiunkat befolyásol. Szóval most már rólunk szól a naplónk, nemcsak a gyerekekről.
Puszillak benneteket! Edith

Lori and Ruben írta...

Oké, én is megpróbálom összeszedni a gondolataim és nem Lori nevében irni:)
Debi