2008. október 29., szerda

Anya, mikor maradhatok sokáig az oviban?


Szóval a fél 1 már nem számít sokáignak... :) Tegnap és ma sem tetszett nekem, hogy anya ebéd után értem jött és elhozott haza. Én sokáig szerettem volna maradni. :) Igaz kevesen is vagyunk,mert hát őszi szünet van, és sokan otthon vannak a nagyobb testvérükkel. Ma is csak 11-en voltunk a csoportban.

De annak ellenére hogy délelőtt esett az eső még az udvarra is kimentünk és én motoroztam, úgy ahogy tegnap is. A kabátom éppen a szárítón lóg,mert egy kicsit sáros lett a potyogásoktól..

Tegnap az ovi után hazajöttünk anyával. Aludtam 2 óráig aztán pedig egy kicsit néztem a mesét. Majd öltöztünk,mert addigra Lilike is felket, és a nap is kisütött egy kicsit. Így mentünk mamáékhoz, és egy órácskát az udvaron hancúroztunk. Utána bementünk játszani. Bár azért egy nemakarokbemenni műsorszámot meg kellett ejteni,hogy mindenki jól lássa hogy tudok ordítani.. :( A dédivel bújócskáztam jó sokat odabent az nagyon tetszett, az már kevésbé, amikor bő fél óra után a dédi mondta, hogy keressünk másik játékot.. Egy kis produkciót akkor is csináltam..

Mikor indultunk haza apa akkor jött meg, mert volt egy kis munkája kint papa garázásba. Így csak köszöntünk egymásnak, de nem tudtuk őt megvárni. Anyával ketten jöttünk haza, vacsiztunk,meséltünk, fürödtünk és én mentem is aludni. Apával csak reggel találkoztam.

Ma is már 8-ra az oviban voltam és jól éreztem magam. Nevetve fogadtam anyát és odaszaladtam hozzá. Éppen a mosdóban voltunk amikor jött és én már az ovónéni kezét fogtam mert végeztem a dolgommal.

Hazafele hoztam a zsiráfos esernyőmet amit anya hozott,hogy ha esik ne ázzunk meg. De nem volt rá szükség, az én legnagyobb bánatomra. Itthon pisi, öltözés és már mentem is aludni.

A délutánt ma itthon töltjük majd, anyával fogunk játszani, meg anya el szeretné készíteni a koszorúkat a temetőbe. Egy részét már délelőtt megcsinálta, meg is csodáltam mikor hazajöttem.. Na jó,persze a sok dobozban lévő dísz és a ragasztópisztoly tetszett a legjobban.. :)

Apa ma is későn jön, lehet, hogy ismét nem látom majd..:(

És a héten holnap lesz utoljára óvoda,mert pénteken már nekünk is őszi szünet lesz.

3 megjegyzés:

HLilike írta...

Akkor anya örülhet,hogy ilyen ügyi ovis fia van!!Nálunk biztosan bajos lesz a hétfői újrakezdés...És persze megint összenőttünk anyával:-)
De legalább most ő is kipihente magát,sokkal nyugodtabb és olyan jó,hogy velem van!!!Szerintem titokban neki is nagyon rosszul esik visszatérni az "őrületbe"!!!!
Puszi:Lilike

Mia és Maja írta...

De jó Neked,ennyiiiii őszi szünet!:o:o
Itt meg egy sem!!!:o;)

Anya,gyere hozzánk,vár Rád egy játék!:)
puszika!!!

Melinda írta...

Anya szerint oly rég volt, amikor én maradni szerettem volna az oviban:( Már menni sem szeretnék:(
Örülünk, hogy Te így érzel Kristóf és remélhetőleg ez marad is, tényleg, mikor fogsz ott aludni?
Sajnáljuk, hogy keveset találkozol az Apukáddal:(( Veled érzek, mert mostanában én is ritkábban látom apát és sokszor elsírom magam, hogy hiányzik.
Szilvi anyu, vár Rád nálunk is egy játék:)
Szép napot, érezd jól magad az oviban barátom!!!!
Puszi:)