2008. október 27., hétfő

Mama és papa jött értem







Ma reggel végre ismét az óvodába mentünk anyuval. Vittük a nagy pakot is amibe a sütike és az üdítő volt,mert hát születésnapom alkalmával megvendégeltük a gyerekeket is és az ovónéniket. Ebéd után ettük meg a sütikét és ittunk fini baracklevet.



Elég kevesen voltunk a csoportban azt mondta mama, ugyanis ma mama és papa jött éretem.. Anya Pestre ment ügyet intézni papával utána, és mama tett le aludni és ő vigyázott rám. Mikor felébredtem akkor játszottunk, meséltünk egy kicsit, és mama nagyon aranyos volt,mert még el is mosogatott anyának. Én pedig addig segédkeztem.. :)



Aztán mamáék elmentek, én meguzsiztam, majd anyával kicsit meséltünk, tologattam a vonataimat, játszottam a beszélő kutyusommal és azokkal a játékokkal amit az óvodában kaptam az ovónéniktől.. :)



Aztán apa is befutott még 5 óra sem volt, aminek örültem, de sajnos az esti viselkedésem megint hagy némi kívánnivalót maga után... :( Nyafogás és alkudozás a vacsinál, hiszti az összepakolásnál a wc-zésnél. Megint az a divat, hogy az utolsó pillanatig visszatartom a pisit és csak akkor szólok már amikor lehet nadrágot meg bugyit is cserélni,mert mindkettőbe jut belőle.. :( Anya elég szomorú volt már estére,mert ezt 1,5 óra alatt 2x játszottam el, aztán pedig a vacsi utáni wc-zésnél is cirkuszoltam rendesen.. Mindig csak hajtogatom,hogy nem kell kakilni, de ha anyu nem hallgat rám és még a wc-n ülök 2 percig akkor jön is a kaki... :(



Most éppen apával diavetítőzök, de ez sem megy fényesen ma, mert apa már 3x szólt rám...



Holnap az óvoda után Lilikéékkel megyünk a mamáékhoz egy kicsit játszani délután. Jó lenne ha az eső csak estére érne ide, és lehetnénk az udvaron egy kicsit.

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Anya szerint ezt az ovi váltsa ki belőled...:o
Amikor én megindultam a bölcsikébe,velem is előfordult egyszer-kétszer,hogy nem szóltam...:(

Sok türelmet Anyának,mi megértjük...:o:s
Szépséges napot Nektek,jó ovizást Kristófka! :))
puszika!!!

Melinda írta...

Jaj Kristófom, mintha én írtam volna ezeket a sorokat Melindáról:( Ugyanis Ő is nagyon makacs és önfejű, sokat veszekszünk és ez bizony az óvoda óta van így. Anyának kitartást és sok türelmet kívánok, én is próbálom magam azzal nyugtatgatni, hogy majd csak elmúlik ez az örökös ellenkezés.
Szorítunk Neked, hogy ma mehess Lilikével az udvarra!!!!