2008. október 26., vasárnap

Óraátállítás, szerelés és kirándulás


A hétvégénk itthon indult, ugyanis tegnap nem voltunk semerre. Azaz csak egy kicsit, apával. Délelőtt megint kissé morci és hisztis voltam, na meg persze ellenkeztem fűvel, fával.. de aztán játszottunk is egy jót apával és én is eljátszottam egyedül úgy,hogy apa ott ült mellettem és figyelt engem. NÉha kérdezgettem, megmutattam neki dolgokat.. Legóztunk, építettünk a lovaknak istállót, játszottunk az új vonatjaimmal Henryvel és Edwarddal, meg a legóhoz kapott kombálynommal. Anya főzött, pihizett, takarítgatott, rendetrakott meg lustizott. 10 óra után apával lementünk a postára,meg a patikába, aztán hazafele a vonatokat is megnéztük, így sétáltunk egy nagyod, de nagyon hideg volt.
A déli alvásom mindössze 1 óra lett, így utána folytatódott a játék. Néztünk mesét a minimaxon, aztán pedig apával felvonultunk szerelni. Maja ágyán kellett némi átalakítást véghezvinni. Kicserélni az oldalsó rácsokat, hogy a fal felé lehessen fordítani azt a részt, ahonnan kivehető néhány elem. Mert hát én kedvemre kiszedegetem, és ezt akarták anyáék megakadályozni. Na meg a fekvőfelületet is feljebb kellett rakni. Anya pedig megzuhanyozta a matracot, kimosta a huzatát is.. Én pedig nagyon, nagyon segítettem ám!

Aztán még játszottunk tovább idelent. Meg sütiztünk is,mert hát a hűtő még mindig tele van minden féle finomsággal. Este anya olvasta a mesét, de aztán pedig apával fürödtem. Mostanában megint a Micimackó meséket kérem. Van 10 mesekönyvem és ezeket olvastatom felváltva.. Vannak nagy kedvencek is, pl. a Bátor sátortábor című.. :)

Ma pedig hát az óraátállításnak köszönhetően 6 órakor ébredtem... Anya sejtette hogy ez lesz, és még örülhet, hogy nem 5-kor... hihi :) Egy kicsit még beszélgettünk a nagyágyban, aztán anya lejött hogy nekiessen az ebédnek,mert valami titkos összeesküvésben voltak apával... :) Mi apával felöltöztünk, majd mikor lejöttünk megreggeliztünk. Fini szilvalekváros kalácsot meg kakaót ettünk mindketten. :) KÉsőbb anya is csatlakozott pár falat erejéig.. Aztán én igyekeztem játszani még anyáék mosogattak, és apa segédkezett az ebédben, elkészítette a fini káposztasalit, vagyis felvágta a káposztát anyának.. :)

9 óra előtt pedig anya elárulta, hogy megyünk Pestre és megnézzük a Vajdahunyad várát,meg benne a kiállításokat. Nagyon örültem neki, így öltöztünk gyorsan és már indultunk is.Pestre érve egy kicsit sétáltunk a tó körül, megnéztük a kacsákat, fotózkodtunk, majd bent a várban is nézelődtünk, megcsodáltuk a szép kápolnát, megsimiztem előtte azokat az oroszlánszerű állatkákat, sőt meg is lovagoltam az egyiket. :) Beérve egy őstengeri állatokról szóló kiállítás és játék volt.. Ez utóbbit én még annyira nem értettem, de nagyon tetszett hogy a kapott kártyát ha bedugtam az ellenőrőző állomásokon a lyukakba, akkor mindig kivillant egy lámpa (igen, vagy nem, a kérdésekre így lehetett ellenőrizni, hogy helyes választ adott-e valaki) Mindet ki kellett próbálnom természetesen... :):):)

Aztán megnéztük a többi kiállítást is, az állatok nagyon tetszettek, főleg az emeleten az erdei állatok. Őzikét, vaddisznót,medvét, rókát és még sok más állatot, rengeteg madarat láttunk. :) Anyának maga az épület tetszett belül nagyon! :)

Azt is megnéztük hol és hogyan laktak régen az emberek. Hogyan gazdálkodtak. Itt is volt ami lekötötte a figyelmem, és anyának el kellett mesélnie mi az. A házikók is tetszettek, amiben a különböző korok emberei laktak..

Végezve mikor kiértünk szépen sütött a nap, így még sétáltunk egy kicsit, apával a fák körül kergetődztünk egyet, és kukucsosat játszottunk. Elvegyültem egy népes kis család között is, anyáék olyan jót nevettek. 4 gyerkőc volt, mint az orgonasíp jöttek egymás után, anya pocijában meg az 5. Én meg beálltam a sorba... :) A bácsi is nevetett, azt mondta passzolok a csapatba, csak az autóba nem férnék már be... :)

Hazafele még itthon a Lidl-be ugrottunk be vettünk néhány dolgot. Aztán irány haza,mert a lépcsőházban már egy kiadós hisztit is megengedtem, hiába 1 órára azért igencsak elfáradtam. Gyorsan megettünk a fini töltött csirkecombokat a káposztasalival és már fél 2kor aludtam is..

Délután pedig Lilikéjékhez megyünk.. Apa szerel egy kicsit, mi meg (anyáink remélik) játszunk egy jót. :)

Holnap pedig ismét OVI!!!!! És a mama fog értem jönni, és viszem a szülinapi sütikét és üdítőt.. De erről majd holnap...





4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon jó meglepit szerveztek anyáék:) Érdekes lehetett látni egy teljesen más életstilust.
A torta pedig nem fair, anya ma egész nap a kisboltokat járta, de sehol sem talált a fogára valót:( Hiába, kivánós a banda:) És itt nincs cukrászda:(
Holnapra pedig szép napot és egy kicsit melegebbet, ide is!
Lori

Névtelen írta...

Látszik ezeken a fantasztikus képeken,hogy mindannyian nagyon jól éreztétek magatokat!!!
Úgy látzsik,ezen az ellentmondós időszakon minenkinek túl kell esnie,ez a tudat vígasztalja is anyát rendesen:-)
De szerencsére nem ezek a pillanatok maradnak meg bennünk sokáig,hanem a szépek,vidámak és boldogok!!!
Meg amikor ilyen ügyesen segítesz,pl. apának a szerelésben és anyának a konyhában:-)
Én az oviról egész hétre le tudtam mondani,bár mint írtuk,nem emiatt,hanem a sok autózás miatt maradhatok csk itthon:-)De a végeredmény a fontos!!neked jó játszós hetet,anyának pedig sok pihit kívánunk!!!
Puszi:Lilike

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk neked!
Jó lehetett a kiállitás, majd egyszer mi is eljutunk oda remélhetőleg ha az Anna egy kicsit nagyobb lesz vagy legalábbis jobb lesz az idő.

Tiborfi Máté és Anna

Melinda írta...

Már megint csak nem unatkoztál Kristóf:) Ebbe a várba nekem is el kell mennem, igazán felkeltetted az érdeklődésemet!
Nagyon szép volt Tőled, hogy segítettél Apukádnak kiságyat szerelni!