2008. október 24., péntek

Ünnepi napok























Születésem napját a mamiéknál töltöttem (22-e),mert anya és apa Pestre mentek ügyeket intézni és valami meglepiről suttogtak, amit még anyának el kell készítenie.. De azért délután 4 óra fele megjelentek mamiéknál. Viszont reggel 6-kor lettem ébreszteve és már fél 7 előtt mama várt az ajótban..:) Igazából azért én nem bántam.. Sütöttünk sütit mamával és jókat játszottunk, sétálni is voltunk ám egy nagyot. Megnéztük ahogy kel a búza és a két nagy utánfutót is ami kint állt a földön és várta trakotoros bácsi.. Láttunk egy nagy autót is ami lucernabálát vitt haza, az is nagyon tetszett nekem.. :)
Aludni a korai kelés ellenére mindössze 50 percet sikerült, bőven elég is volt. De ennek örömére azért estére, az indulás előttre jutott egy adag cirkusz is... :(

23-a pedig hát dupla ünnep.. egyrészt az országnak, másrészt viszont nekem.. ez utóbbi azért érthető módon valahogy jobban izgatott.. :d
Anyéák pedig kitettem magukért, mert kék-zöld füzérekkel feldíszítették a nappalit és a konyhát is.. És 11 órakor megékrezett keresztapu is egy csokornyi lufival ami felment a mennyezetre ám! :) Nagggggyon szeretem ezeket a gázos lufikat. Anya készített egy szép asztaldíszt fehér rózsával, és ahhoz is kötött a dupla kék lufiaimból párt. Sőt olyan rendes voltam, hogy Lacusnak és Lilikének is adtam délután mikor jöttek köszönteni... :) Anya és apa meglepije pedig egy 2 szintes torta volt tele marcipánfigurákkal... Süsü volt a tetején és volt rajta egy vonat is, mait rögtön meg is ettem.. :) Meg gyümölcsök és kis állatkafejek... :) Déditől is kaptam egy picike tortát, keresztanyu és mama sütikét sütött, mézeskrémest és islert. Laciék pedig egy kókuszos sütit sütöttek ami egy mozdony volt és 3 kocsi mögötte... :):):):) Gyertyák meg tüzijáték és minden... :)
Ajándékba kaptam mozdonyokat (Henry és Edward), autókat (Verdás), egy Noddys mesekönyvet, pulóvert, mellényt, mamától és déditől pénzt, keresztanyuéktól pedig egy szupi konbájnt. :):):)
Nagy volt a játék Lilikével és mikor megjött Lacus, akkor vele is...
Sok sütit is ettünk,bár azért mindet nem tudtam megkóstolni, mert egy idő után megtelt a pocakom.. :)

A mai napot pedig mamáéknál töltöttük. Apa dolgozott, mi pedig a reggeli piacozás után mentünk Lilikéékért, és kimentünk Kosdra. Játszottunk egész délelőtt, voltak viták is, aztán az indulás előtt picit be id mérgesedtem és még oda is sóztam Lilikének... :( Mert hát menni kellett és anya nem értette, hogy én játszani akarok.. ettől pedig kicsit elszállt az agyam... :(:(:(
De aztán anya leszidott, bocsánatot kértem, és utána egymás nyakába is borultunk..
Este pedig még voltunk a doktor bácsinál is és megnéztük Maját. Igaz, hogy közben rámjött a pisilés, és apával ki kellett menni, de azért láttunk belőle valamit és a lényeg, hogy bent már okos fiúként viselkedtem.. :)
Este apával diavetítőztünk és most mentem el alukálni...
A hétvégét pedig hármasban töltjük itthon, ami már nagyon jó!

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Még szerencse,hogy anya pocakjában most nincs kisbaba,mert olyan jól néznek ki a tortáid ,hogy nagyon megkívánta ám őket...:p;)))
Anyukádék tényleg kitettek magukért,hogy felejthetetlenné tegyék ezt a Nagy napot.:)
Sok puszi Nektek és szép hétvégét! :)))

Bea írta...

Isten éltessen a születésnapod alkalmából.Igaz a képeket nem látjuk(már gy fél órája tölti a gépünk,már idegbajt kapok tőle mert semmit nem lehet csinálni rajta)viszont egy kép bejött,pont a nagy puszikodós!!
NAgyon szuper bulid volt,és tök jó ajándékokat kaptál.Hát a süti témát inkább ahdjuk mert anyám kezd egy kicsit kívános lenni.
NAgyon ügyes vagyok hogy midnig ilyen szépen viselkedsz anya doktorbácsijánál!!!Igazi nagyfiú vagy már!
Bencikusék

Bogár és Gerti írta...

:) deském... valami csúcs buli lehetett ;) A tortád, a lufik... minden bámulatos :D
Puszi

Lori and Ruben írta...

Bocsánat, hogy kicsit késtünk, pedig anya már kivülröl tudja ám, hogy okt 22 a Te szülinapod:)
Szóval nagyon-nagyon boldog 3. születésnapot kivánunk kisbarátom!!! A képeket nézve jó buliban lehetett részed. És most milyen jó lenne itt is egy torta, anya majd eleped tiedet látva:)
Lori