2008. november 11., kedd

Új hét kezdődött ovimentesen

Na szerencsére ezúttal nem a betegség az oka,hogy tegnap és ma nem voltam oviban. Hanem az ovónénim továbbképzésen van, és hát megkérte azokat az anyukákat akik otthon vannak, hogy tartsanak bennünket otthon, hogy a helyettesítő ovónénire kevesebb gyerek jusson. Igazság szerint még ez a holnapi napra is vonatkozik, de anya holnap már visz engem reggel,mert bár tegnap még eszembe se jutott az ovi,ma reggel megkérdeztem anyát, mikor megyünk oviba. Így holnap már mehetek... :)
A tegnapi napot mamáéknál töltöttük, biztos ezért sem jutott eszembe az ovi.. És hát Miáéknak teljesen igazuk van. Csak hétvégén ébredek ám fel 6-kor .. Tegnap fél 8kor keltett anya,mert azt mondta így végképp nem érünk még délelőtt ki mamáékhoz. Ugyanis voltuk postán, a bankban és még tejet meg kenyeret is vettünk. Aztán felvettük Liliéket és majdnem fél 10 volt mire kiértünk. Egész nap játszottunk, bár nem voltunk annyira formában sem én se Lili. Kissé kötözködtem, Lili meg durcázott. Aztán túl belemelegedtem dédivel a "játékba" és már a végén majdnem fájdalmat okoztam neki, így anya kénytelen volt kategórikusan közbelépni. Ültem is mellette az ágyon büntiből,mert kötözködtem Lilivel.. Valahogy egy kis darab ördögöcske jutott a tegnapi napra belém. És hát mivel ilyen sokáig aludtam a déli alvásom még 1 óra sem volt.. :( Ez is lehetett az oka, hogy estére már kissé buta lettem. Anyával ketten jöttünk csak haza,mert apa munka után jött mamáékhoz, és még ott is volt munkája, így csak puszit tudtam adni neki. Aztán anya szegény nagy nehezen mesélt nekem... hangja alig van és a köhögés is kínozza rendesen.. Nekem már szerencsére jobb.. Az éjjel sem köhögte, csak este lefekvés után meg reggel ébredéskor jött rám egy "roham". De tudtam békésen aludni. Anyu szegény meg járkált éjjel és szenvedett. Most már tényleg minden házi gyógymódot bevetett, amit összeszedett déditől és mamától, reméljük segíteni fognak..
Szóval este így mindketten hamar elmentünk aludni,mert anyu meg elfáradt rendesen..

Ma reggel is 7-ig aludtam. Majdnem apa is, mert alig 15 perceel ébredt előttem, így kapkodott, hogy el ne késsen. Reggelről nagyon tündér módra játszottam. Legóztam, építettem, vonatoztam, anya meg rendbetette a konyhát, főzött borsóleveskét és bekeverte a túrógombócot. Aztán felöltöztünk és lementünk a városba. Na itt már nem sikerült a jobbik formámat hozni. Kissé bosszantottam anyát és az üzletekben nem annyira sikerült szót fogadni. De végül mindent megvettünk amiért indultunk. Kaptam egy bélelt téli bakancsot, egy átmenti polár béléses kabit. Ez utóbbit azért mert az utolsó darab volt a boltba és akciós, és mivel a mostani már tavaszra nem lesz jó, így anya megvette.. Pontosabban dédi... azaz tőle fogom karácsonyra kapni.. :)
Meg Dominiknek is vettünk egy kantáros nacikát karácsonyra már.. Aztán anya vett még káposztát meg husikat.. na ez utóbbit nem kellett volna, mert a végén velem cipeltette 1 egész emeletet, ugyanis már fájt a hasa, alig bírt feljönni vele. (Olyan kis ügyes volt, lelkesen cipelte fel majdnem 1 emeletett.. :) )
Hazaérve még játszottam amíg elkészült a túrógombóc és anya ledőlt 10 percre, hogy valamennyire mozogni tudjon utána. Aztán befaltam mindent ebédre és aludtam utána bő 1 óra hosszát.. Azért túlzásba nem vittem ám! :)
Anya is pihent és most is ezt tette egészen idáig,mert miután felébredtem néztünk egy kis minimaxot, ettem mandarint, és már több mint 1 órája szomszédolok Anikónál, vele játszom.. :) Majd 5 óra fele jön értem anya, hogy apával is tudjak találkozni amikor hazaérkezik...
Holnap reggel pedig ovi. :)

A képen keresztanyuékkal és Lilivel fotózkodtam le anyuék névnapi "party"ján. :) Először csak családi fotó készült, de aztán az egyikbe én is odadugtam magam.. :) Hát ne hogy már kimaradjak a jóból, igaz??


5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jaj,szegény Anya,nagyon együtt érzünk Veled...:o:(
Ennyit betegeskedni a Te állapotodban nem könnyű,anya tudja jól...:s
Gyógyulj meg gyorsan,ezer szerencse,hogy Kristófka barátunk ilyen segítőkész kisfiú..:p;))

Jó pihizést,:)
pusziii!!!

Bogár és Gerti írta...

Micsoda figyelmes fickó vagy te ;) Ne is hagyd anyát cipekedni! Nehogy a Majának bármi baja legyen!!!
Puszi

Mia és Maja írta...

Anya,nézz be hozzánk,vár Rád egy érdekes játék...;)
puszika!!!

Melinda írta...

Ó, szegény Anya, reméljük, hogy a köhögése csillapodni fog!! Jobbulást kívánunk és nagyon szép volt Tőled barátom, hogy egy egész emeletet segítettél felvinni a húst!!!
A képen és a lenti bejegyzésnél készült fotókon is aranyos vagy, hát persze, hogy odabújtál Lilikéjékhez:))

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk nektek!:sNagyon aranyos vagy,hogy segítettél anyának felvinni a csomagot!:)
Szkokán fiúk