2008. november 9., vasárnap

Vendégek jönnek

Pénteken apa hamarabb ért haza mint szokott, ennek nagyon megörültem.Így még tudtunk vacsi előtt játszani is egy kicsit, meg beszélgettünk is.. azaz anyáék csak próbálkoztak vele.. :d Este diavetítőztünk,mint általában szoktunk.. :)



Szombaton reggel megint 6:20kor fújtam az ébresztőt.. hiába aludtam az elmúlt napokban úgy hogy 7kor kellett anyának keltenie.. :( Hát azért az ősök ettől nem voltak túl lelkesek. Az elmúlt napokban megint köhögök. Inkább csak alvásnál, és szerencsére nem annyira mint a múltkor, és tudok tőle aludni, de anya kicsit aggódik. Most kapok valami gyógynövényes készítményt reméli használni fog. Semmi más bajom nincs, az orrfolyásom is teljesen elmúlt már...
Szóval reggel igen korán indult a nap, még ha lustiztunk is egy kicsit. 8 órakor már ment a porszívó, és apuval csináltuk a rendet a délutáni vendégváráshoz.. Anya a felénél jött rá, hogy a szomszédok nem biztos, hogy ilyen lelkesen fogadták a mi reggeli munkálkodásunkat...
Aztán segítettünk anyának az ebédnél, felmosni, mosogatni, én játszottam is egy kicsit. Majd apának segítettem. Volt egy kis vásárolni valója,mert a jövő hétre megint lesz maszek munkája, és mentem vele.. Meg hoztunk anyának sajtot, hogy be tudja fejezni a sajtos perecet. Még éppen időben értünk haza, hogy a perecet is segítsünk elkészíteni. Úgy lelkesen vetettem magam a munkába mint a múltkor.. :) és harangszókor már az asztalnál ültünk és ebédeltünk. Utána én aludtam gyenge másfél órácskát.
Egy kicsit mesét néztünk, aztán meg is érkeztek mamáék, majd befutottak keresztanyuék is.
Egy hatalmas nagy tortát hoztak anya és apa névnapjára, amit keresztanyu maga csinált.. Nagyon fini tejkrém és marcipán volt benne és rajta is marcipán! :)






Dédi is küldött sütit, és anyu is csinált vaníliakrémeset gyümölccsel, még pénteken mikor én oviban voltam. Na meg persze a perec. Én azzal is kezdtem az uzsit, de aztán a tortából is ettem jócskán,meg anya süijéből is és igencsak zokon vettem amikor anya mondta, hogy ez mostmár elég is lenne,mert hát még rosszul leszek.. :)
Utána jött a játék Lilikével. Vonatoztunk is.. :) ezt láthatjátok az egyik képen. És Lilike is énekelte a "Megy a gőzös" kezdetű dalt.. én meg persze kormányoztam és kommentáltam.. ssssss,sssssss.. shshshs :)
Kellemesen telt el a délután , én nagyon el is fáradtam. Összeszűkült karikás szemekkel ettem meg a vacsit és a diavetítőzés közben is majdnem elaludtam.. :) Így nem kellett altatni, és bár éjjel anya néhányszor felkeltett, orrfújás (nem volt benne semmi) egy kis méz, egy kis víz címszóval, hátha valami segít a köhögésen, én azért rendületlenül aludtam, és reggel 7 órakor ébredtem ismét.


Ma délelőtt is szorgoskodtunk a konyhában. Pl. a rántott csirkemellett is hárman csináltuk.. Én dumáltam, anya panírozott, apa sütött.. :):):):):) És még apa sok mindenben segített anyának.. mert ma megint az "egésznapaludnitudnék" fejével ébredt fel.. :) Majd fél 9 volt mire lejöttünk fentről, addig lustiztunk,mesekönyvet nézegettünk. Aztán apával kitakarítottuk a számítógépet is, majd játszottunk is még délelőtt..
Ebéd előtt megint jött a műsorom, hogy én nem megyek , játszani akarok.De aztán amikor apa és anya is otthagyott, és elvonultak ebédelni, egyből rohantam én is. Ügyesen és szépen megettem a gombalevest, és látni kellett volna azt az örömet ahogy a másodiknak örültem. Na nem a csirkemell és a krumpli váltotta ezt ki, hanem a savanyúubi és a gyöngyhagyma... :):):) Lelekesen szedegettem ki a tálból, és ezegyszer anya nem is bánta,mert a tányér többi tartalmát is ettem szépen, nem csak a savanyút. Hatalmas pocit növesztettem.. :):):):)
Aludtam ismét másfél órát, most pedig apával Simák papáékhoz mentem, hogy felköszöntsem,mert a múlt héten volt a születés és névnapja is.. ÉN imándok menni és köszönteni, most is olyan lelkes voltam és boldog. És imádom amikor vendégek érkeznek.. Kár hogy ez Simák papának nem olyan fontos... :( Ő nem jött engem meg apát felköszönteni... De hát még ehhez kicsi vagyok, talán , annyira nem értem.. de az én lelkesedésem töretlen..

5 megjegyzés:

Gabi írta...

Isten éltesse az ünnepelteket!:):):)
Reméljük,hogy jobban vagy te is,és anya is!:s
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Ismét jó mozgalmas hétvégétek volt. Anya jól birja ezt a nagy sütés-fözést:)
Debi és Lori

Mia és Maja írta...

Gratula az ünnepelteknek! :)

Vasárnap mi is szülinapon voltunk Józsi tatánál,és én,(Mia) vittem be az ajándékot neki!:p;)

Látjuk,ti sem szoktatok unatkozni...;))
Szép napot,puszika!!!

Névtelen írta...

Ez nagyon csúnya dolog, hogy téged meg apát nem köszöntenek fel (szerintünk)!!!
A korai ébresztőket úgy látjuk, mindig hétvégére tartogatod, ne hogy már a szülök pihizzenek :-)
Anya vigyázzon magára és a tesóra. Az nagyon rendes apukádtól és tőled, hogy sokat segítetek neki :-)

Máté és Anna

Melinda írta...

Isten éltesse Simák papát:)
Kristófom, Ti aztán valóban nem unatkoztok:) Jó, hogy mindig van valami szuper színes program, ahova anyáékkal elmentek:)