2008. november 12., szerda

Színházba voltam

Anyu tegnapra tervezte, de mivel a buta köhögése nem akar elmúlni, nem mert elindulni velem,nehogy még a végén kidobják a színházból hogy zavarja az előadást..
De ma reggel ismét oviba mentem, és Gabi néni azzal fogadta anyát,hogy nagyon kevés gyerek van az oviban, és a kis csoportban is. Így lehet, hogy bennünket is elvisznek a színházba, ha beférünk a buszba.. És befértünk. :):) Én nagyon élveztem! :) Hát hiába, én szeretem az ilyen dolgokat, főleg hogy egy énekes, zenés darab volt, Egyszer egy királyfi címmel.. Ebédelni is szépen ebédeltem, anyu a holnapi napra lesz kíváncsi. Ugyanis akkor sóska lesz.. és általában mindent megeszek itthon, de az nagyon nem csúszik... :s Hát majd elválik.. Ez a fránya köhögés ami bosszantja anyát.. még mindig kínoz, és a déli alvásaimat is rendre tönkreteszi. Pedig éjjel már alig van, és szépen tudok aludni.. de még mindig nem az igazi.. És már a hustagilből is majdnem megittam egy üveggel.. Lehet, hogy a héten még a dokinéninél kötünk ki,hogy mondjon már valami okosat.. mert ez tűrhetetlen.. :s

Itt pedig egy kép. Éppen a helyemen csücsülök és váltom a cipőmet, hazafele indulunk anyával az oviból. :)




Ja és a tegnap délutánom is nagyon jól sikerült. Anikóval nagyon jót játszottunk. Mondtam neki mondókákat, aminek nagyon örült. Rajzoltunk, hajtogattunk kishajót és papírcsákót is.
Apa megint későn jött, de ő mesélt fent és vele fürödtem.. bár addigra már eléggé le voltam merülve és nyafogtam mindenért... :s Anya már várja, hogy végre aludjak másfél órákat délben,mert ez így elég fárasztó délutánokat eredményez.. És úgy néz ki ez ma sem lesz máshogy....

4 megjegyzés:

Melinda írta...

De jó, szuper, hogy befértél a buszba és el tudtál menni színházba!! Milyen jó, hogy benneteket busszal visznek, ez az ovi ezt nem is ismeri:((
Hangulatos az öltöződ az oviban:)

Mia és Maja írta...

Szilvia Anyu,boldog névnapot Neked! :)

Mi is nagyon kevesen vagyunk a bölcsiben,de minket nem vittek szinházba...:o;)
Szép napot Nektek,puszi!!!

Lori and Ruben írta...

Gyors gyógyulást! És milyen jó, hogy nem kellett a szinházat kihagynod:)
Ügyesen öltözöl már:)
Lori

Gabi írta...

Szuper,hogy téged is elvittek a színházba!:)
Ügyesen veszed a cipődet!:)
Anyának boldog névnapot kívánunk!:)
Szkokán fiúk