2008. október 19., vasárnap

Vége egy hétnek


Kedves kis barátaink, köszönjük szépen az együttérző szavakat.. valóban a kiborulás szélén állunk már mindketten. De péntek délután óta apa is itthon van, és ez azért anyának nagyobb könnyebbség. Sajnos a hányás a múlt este is előjött, az egész ágyat takarítani kellett, végül a kiságyban töltöttem az éjszakát,mert még a matracomat is anyának mosnia kellett... :( Pedig olyan jóízűen bevacsiztam a melegszendvicsből és nem is volt nehéz,mert anya csak vajkrémet és sajtot tett az enyémre... de mégis viszont kellett látni... :( A köhögés csillapító hatását anya már tegnap is érezte ennek ellenére,mert kevesebbet köhögtem napközben. Pénteken már nagyon elviselhetetlen volt ez az egész helyzet mindkettőnknek anyával.. De az alvásoknál még mindig kínlódás van. Most éjjel viszont 11 órától reggelig aludtam, és csak 1x ébredtem meg egy erősebb köhögéssel. Nem tudjuk mit jelent ez, de reméljük jót. Anya is most úgy érzi, hogy előbb kellett volna az antibiotikum, de az igazság az,hogy eddig a doktornéni több alkalommal is az antibiotikumos orrcseppel megállította nálam a nagyobb bajt, és megúsztam a bogyókat. De most ez a köhögés is előjött (anya szenvedett régebben többször ilyen kínzó köhögéssel, úgyhogy szegény pontosan tudta mit élek át )....

Szóval bizakodunk.. Hiszti van ezerrel továbbra is, az evések előtt cirkusz,mert éppen akkor akarok játszani. És hát a parancsolgatás is megvan, meg a saját akaratom minden áron való érvényre juttatása... :( Reméljük azért ezért is csillapodik majd...

Anya fáradt, a hasa délre már beton kemény, de igyekszik pihenni amikor csak tud. Most is már 1 óra óta csak feküdt, éppen az előbb kelt fel egy kicsit.. :)

Szombaton voltunk Pesten,mert anya szeretett volna egy cipőt magának, na meg néhány dolgot Majának is vettünk.. :) ÉN most nem kaptam semmit, (azaz a szülinapi ajándékait szereztük be titokban, még ő játszott az áruházi játékokkal apával addig én bevetettem magam a könyvesboltba.. :) de ez majd csak csütörtökön derül ki... :)) de annyira nem is bántam...

2 óra volt mire hazaértünk, úgyhogy a túróstészta után elvonultam gyorsan, hogy pihenjek egy kicsit. Egy órát sikerült, de a délutánunk viszont nem votl túl fényes.. a kedvem rendkívül kiszámíthatatlan volt.. hiszti, sírás mindenért... :(

Ma is sokáig aludtunk,majdnem 8-ig mint tegnap, ennek anyáék feledtébb örültek.. :) Aztán anya elkészítette a húslevest, odatette a pipicombokat sülni, megreggeliztem közben,és 10 órakor lementünk vásárolni.. Így anyának a héten nem kell cipekednie,mert a tejen és a kenyéren kívül más nem is nagyon kell majd. :)

A délután itthon telik játékkal meg némi nyafogással. Most éppen apával gyurmázok nagy lelkesen. Hatalmas hévvel pakoltam össze a kisasztalomról, mikor kitaláltam, hogy gyurmázni szeretnék és rájöttem, hogy hát ahhoz rendet kell csinálni... :) Most nem volt kifogásom a rendrakás ellen... :):):)

Holnap pedig jön mama reggel,mert anyának elintéznivalói vannak a városban, meg az oviba is be kell hogy menjen és beszéljen Gabi nénivel. Sajnos majd csak 27-én mehetek legközelebb...Akkor fogjuk a szülinapomat is megünnepelni az oviba.. Keresztanyu ma készítette el a fini islereket, hogy legyen mivel megvendégelnem majd a kis pajtásaimat.. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon sajnáljuk, hogy ilyen rossz hírekkel fogadtok minket. Olyan régen jártunk felétk és biztunk benne, hogy csupa jót olvashatunk. Annak azért örülünk, hogy talán múlóban van a betegség és hogy a tesóval is minden rendben van. Anya pihenjen sokat, mert nagyon nem jó ha keményedik a poci. Sajnos Anyának is ez volt a baja.
Tiborfi Máté

Brigike írta...

Nagyon sok gyógy puszikát küldök,de szűrjétel át mert én is köhögök rendesen:(.Hánytam is 1x a köhögéstől:(.Ahogy olvasom a naplócskát csak nem?csak nem?kis tesó van kilátásba:).Grati ,jól lemaradtunk ebben a rohanó világba a fontos dolgokról.Kristófka szívünkből kivánjuk gyógyulj meg,és szokj hozzá az ovi közösségéhez.Én is nyögve nyelősen bírom de bizti belejövünk.Millió puszi Brigike

Bea írta...

Na hát jól belementél ebbe a nyavajába.Nem is csoda hogy megy a hiszti.Még mindig kitartást és gyógypuszikat!
Bencikusék
UI:annyira tetszik ez a név:Maja:)

Melinda írta...

Továbbra is jobbulást kívánunk, sajnáljuk, hogy újra hánytál Kristóf:(
Millió gyógypuszi Neked, anyának kitartást!!!!