2008. október 20., hétfő

Visszaszámlálás - HÁROM...

Október 20-a van... :) Lassan 3 éve annak ,hogy megszülettem. És anya számára még mindig hihetetlen, főleg, hogy olyan gyorsan repül az idő.



2005. július 5-e Trogir.. én pedig a pociban... :)



2005. június 27. - 23 hetes pocaklakó vagyok..

Az egészségem tekintetében úgy látszik a nyitott ablakon a gyógypuszik végre betaláltak.. :)


Az éjszakánk jó volt. Csak egyszer ébredtem még este egy nagyobb köhögésre, és reggel kínzott egy kicsit, de anya szerint már a hangja is más. Napközben pedig csak tényleg néha köhhentettem párat.


Anya reggelről rendbetette a konyhát és már itt is volt mama, aki vigyázott rám délelőtt még anyu a dolgait intézte.. Megvettem a tortámra a díszeket, gyertyákat, tüzijátékot is.. de ez persze még meglepi, én nem is tudok róla..:)


És közben Anikó is átjött így még mama a sztrapacskát elkészítette ebédre, addig én jót bújócskáztam meg zenéltem Anikóval...:)


Délbe ismét előadtam magam az ebéd előtt is, aztán mikor megtudtam,hogy mama elmegy és nem lesz délután mert várja a fogorvos... :( De azért aludtam egy óra hosszát és délután egy picit játszottam, majd meséket néztem a minimaxon. Mostanában a Postás Pat a kedvencem.. :)


Aztán apa is megjött és játszottunk újra olyat mint vasárnap este. Először apa dugta el a pici pattogó labdámat és nekem meg kellett keresnem úgy, hogy mondta hol hideg hol meleg.. Sokáig nem igazán értettem, meg is jegyeztem többször a bútort tapogatva, hogy " de nem meleg!" :) De a végén nagyjából megértettem. Akkor már én akartam a labdát eldugni.. Bár általában inkább megmutattam hogy hol van.. de néha sikerült szavakkal is a nyomára vezetni aput.. :)


Vacsira fini hecsedlilekváros kalácsot ettem és utána apával kettő Micimackós mesét is elolvastattam. Mostanában a diavetítőzés mellett, ahol a Mazsola és Tádé, és a Böbe baba játékboltja a kedvencem, a mesekönyvek közül a 10 Micimacis van porondon felváltva.. :)


És mivel hamar kijöttünk a fürdőből már háromnegyed 8-kor aludtam is.. Anya szerint reggel 6-kor lesz ébresztő.. hát majd kiderül...:)

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon örülünk,hogy már jobban vagy édes kis barátunk!:)))
A szülinapodra most már 100% meg kell gyógyulnod!!!:)


Anya,leírom Neked e-mailban,mert elég hosszú és komplikált,regisztrálnod kell azon az oldalon ahol ezeket készítem...
Úgy is megoldhatjuk,hogy elküldöd nekem e-mailban a képeket és én megcsinálom Neked,a kódot elküldöm és Te beilleszted a Naplódban.
Majd írd meg,hogy lenne Neked jobb.:)
puszika!!!

Gabi írta...

Örülünk,hogy jobban vagy!:)
Erősítő puszikat küldünk neked,hogy a nagy napra minden rendben legyen!:)
Szkokán fiúk