2008. október 17., péntek

Jövő héten sem lesz ovi...

Sajnos ez a szomorú tény. Hiába kezdtük anyával 4 héttel a szülinapom előtt az óvodát, gondolva, hogy akkor mire három éves leszek szépen beszokok, sajnos összesen 7 napot jártam... :(
Ma újra a doktor néninél kötöttünk ki,mert mostmár anyu is ki van készülve tőlem idegileg teljesen, én meg a köhögéstől.. Nem múlik, nem szünik, semmi házi praktika nem segített rajta, se a stodál szirup, se a lándzsás utifú és a nátha sem múlt el... :( Aludni nem tudok, az evések vége legtöbbször hányás, szóval ennyire vacak hetem talán még soha sem volt.. És hát a fáradság meg a dac együtt iszonyatos cirkuszokat szül. Anya meg egyre fáradtabb. Ő sem tud éjjel aludni így, másfél óránként pattog ki az ágyból és ül mellettem fél órákat... :( Ráadásul így a jövő heti szülinapi készülődésem is veszélybe került,mert hát nem hurcolhat mindenhova engem is a hátán...:(
De ma beszéltünk mamával, mert fodrásznál voltam, és beugrottunk hozzájuk is egy kicsit, és hétfőn jön rám vigyázni még anya ügyet intéz és beszerzi az ajándékaimat is nélkülem. Szerdán pedig megyek Kosdra, hogy a meglepi tortám tényleg meglepi lehessen, és mivel apa is itthon lesz, így a lakás is rendbe kerüljön.. Mostmár csak azért szorítsatok nagyon, hogy a köhögésem addira rendbejöjjön... Mert az nagyon jó lenne.. Anya azt mondja már hogy még 1 ilyen hetet nem bír ki.. Ma kaptam antibiotikumot végül és köhögéscsillapító kanalast... nagyon bízuk benne, de anya éppen ma hallotta, hogy egy bácsi úgy járt, hogy a ronda köhögése az antibiotikum beszedése után is megmaradt... :(:(:(:(:( na azt már neeeeeeeeeee
Holnap azért ha minden igaz Pestre kell mennünk, de így sajnos Lujzi barátnőmmel a találkozás megint elmaradt, pedig már annyira régen láttuk, és anyáék is nagyon készültek hogy most végre össze tudunk találkozni.. de így nem lehet.. :( Viszont vannak fontos elintéznivalói anyának, és végre hogy apa szombaton is itthon van, muszály kihasználni az időt..
Kellemes éjszakát minden kedves kis barátomnak..

5 megjegyzés:

Henimani írta...

Gyógyulj meg kis barátom, remélem a gyógyszer használni fog. A találkozónk miatt én is szomorú vagyok, de nem sokára bepótoljuk, csak az lényeg, hogy jobban legyél. Sok-sok puszit küldök neked.
Lujzi

Gabi írta...

Mielőbbi jobbulást kívánunk!:sSzkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Édeske! Nem örülök ennek a hírnek :( Igaz én sem hagyom már az életben sem abba a csepegést, de ennyire... anyát meg kicsikét kímélni i kéne valahogy, valamikor ... nem a legfényesebb ez így senkinek :( Szedd össze magad és tárdd ki az ablakot a rengeteg gyógypuszinak, anyának meg erősítőket küldünk ;)
Puszi

Melinda írta...

:-(((((((((( Megértem, hogy fáradt vagy Szilvi!!!! Bizony nagyon nehéz egy beteg gyermekkel, olyankor ráadásul érthetően jóval hisztisebbek, mi anyák pedig fáradtabbak vagyunk a kelleténél és nagyon várjuk, hogy minden visszatérjen az eredeti kerékvágásba. Jól elhúzódik Kristófnak a köhögés, bízzunk az antibiotikum jótékony hatásában, én azt mondom, a doktor néninek előbb kellett volna ezt adnia! Nem szabadott volna ennyit várni:(( Mert lehet, hogy ezért van ez az erős , hányással járó köhögés, mert nem lett az elején csírájában elfojtva:(
Drága Szilvi, próbálj meg pihenni, jó, hogy egy napot a Mamáék tudnak Kristófra vigyázni!!
Kristóf, Neked küldjük továbbra is a gyógypuszikat, vigyázzatok magatokra!!!!!!!!!!!!!!

Mia és Maja írta...

Jajj,nagyon rossz ez most Nektek..:((((
Neked is,de Anyát is végtelenül sajnáljuk...:(((
Tudjuk nagyon jól,min mentek keresztül,nálunk is hasonló volt a szitu,amikor anya várta Maját...:s
Sok sok erőt és kitartást kívánunk Nektek,küldjük a millió,millió....millió gyógypuszit!:))
A szülinapi bulit el is lehet halasztani,az a lényeg,hogy Ti legyetek egészségesek!:)
puszika!!!