2008. október 7., kedd

Még a középsőbe is voltam énekelni..:)

Ma reggel megint csak az óvodába készültünk anyával.. A szokásos nyögve-nyelősen elfogyasztott reggeli után (annyi ideig eszik, hogy az borzasztó..közben mint egy elvarázsolt királyfi ábrándozik...) kocsival indultunk,mert anyu a kórházba készült vérvételre..
Én mindjárt bevetettem magam a csoportszobába az átöltözés után és már meg is nyaláboltam a játéktelefont. Hogy kit hívtam azt nem tudta anya, de még visszaintegettem neki,ahogy az ajtóban állva figyelt..
Ő aztán elment a dolgára,bár potyára, holnap mehet újra... Én pedig jót játszottam. Anyának montam, hogy "jót játszottam anya" :) Az ovónéni mesélte, hogy még a középsőbe is átmentem vele énekelni.. bár inkább csak hallgattam a gyerekeket ahogy énekeltek, de tetszett nekem... Voltam pisilni is, de reggelizni megint nem reggeliztem (gyanítom nem kérdezte tőle senki, ő meg nem mondja magától...) Aztán bár pötyögött az eső, kimentünk az udvarra. Én ültem a motoron,mert nekem a motorozás erről szól.. ezt ovónéni is megjegyezte, de anya mesélte, hogy a játszótéren is nekem még erről szól a játék, hogy nézem a többiek mit csinálnak.. Aztán persze itthon tombolok, aminek meg anya annyira nem szokott örülni.
Mikor jöttünk be az udvarról, anya akkor jött értem, és megbeszélték az ovónénivel , hogy holnap ebéd után jön csak, és az oviban fogok ebédelni. Paradicsomleves és paprikás csirke lesz a menü, anyával meg is néztük.. Hát anya kíváncsi lesz mennyit eszem ... :)
Hazaérve nagy nehezen lecsúszott az ebéd és mentem aludni, ami ma összesen 1 órára sikerült.. :(
Aztán anyával szineztünk, meg kirakóztunk egy nagyot. Utána meguzsiztam és játszottam egyedül a vonatommal és a repcsijeimmel még anya meg pihizett egy kicsit. Most pedig mesét nézek.. Felavatom az új tévénket, amit végül tegnap meg is vettünk,mert apának is tetszett.. Sőt tegnap este még vendégünk is volt, egy néni jött anyával és apával beszélgetni. Én addig produkáltam magamat... :)
Ma nem fogok apával találkozni,mert még máshova is megy munka után.. így anyával leszünk és ő fog nekem diavetíteni is estére.. ezt mindig nagyon várom... :)

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Néha én is csak bambulok a játszótéren és anyának kell noszogatnia, hogy mozduljak már meg:)
Lori

Mia és Maja írta...

Hááát,mi is kíváncsian várjuk a beszámolót,hogy ebédeltél az oviban,mert anyának mindig azt mondják,hogy reeeengeeeteeegeeet ettem,én meg farkas éhesen érkezek haza...:o:p;)
Reméljük,nálatok minden rendben megy...:)
Szép napot,puszika!!!

Gabi írta...

Szuper,hogy ilyen ügyes vagy az oviban!:)Szkokán fiúk

Melinda írta...

Én is így ettem Kristóf, aztán az ovi óta bizony ez megváltozott:) Ott nem volt időm lassan enni, sietnem kellett, hiszen órákig nem ülhettem a kisszéken:)
Lassan nekünk is be kell szereznünk egy diavetítőt, Neked van kedvenc meséd?