2008. október 6., hétfő

Újabb hét kezdete

Hát még csak kora délután van, de igen mozgalmas volt a napom eddig is.. 2 óra is elmúlt mire elaludtam,mert annyi volt a teendőnk anyával.. Anya díjjazza a legjobban,mert már eddig 3x mászta meg az 5. emeletet és még nincs vége..
Szóval reggel 8-kor elindultunk az óvodába. Jó hideg, csípős reggel volt, így beérve anya cserélt rajtam nadrágot,mert kintre már a vastagabb került rám. Az ovónénit megkérte, hogy cserélje át, ha kimegyünk az udvarra. (és átcserélték.. :) )
Aztán szépen elköszöntünk és puszit is kaptam. Anya elment, én pedig jól éreztem magam... :)
Játszottam a kisvonattal, nagyon tetszett a mese, amit az ovónéni mesélt, már az énekek felét is félig tudom, egész délelőtt ezt dúdolgattam.. :) Voltam wc-n és ki is kísértek pisilni. Ittam vizet (ez utóbbiakat az ő beszámolójából tudom) Bár mikor anya megjött éppen az udvaron ültem a motor tetején és sírtam, de az egyik ovónéni már jött is vígasztalni. Az nem derült ki mi volt a sírás oka, de anya megtudta, hogy a délelőtt folyamán egyszer a fejecskémet bevertem az akasztóba és egyszer hát el akarták venni a motrot alólam, és az sem tetszett igazán... akkor is elpityeredtem... De az ovónénik megvígasztaltak hamar és mentem tovább játszani.. Ma nagyon kedvesnek és figyelmesnek tűntek anya számára, aminek nagyon örül..
Hazafele beszéltettünk anyával egy kicsit, majd itthon kaptam ebédet, de lefeküdni még nem sikerült,mert 13:10-re volt időpontunk a szemészetre.. Hát 1 óra azért kellett még elintéztük a dolgunkat, de a doktor néni is aranyos volt. A végén matricát is kaptam mert nagyon szépen elsoroltam mit látok a képecskéken és hagytam egy szó nélkül, hogy a doktor néni a szemembe kukucskáljon.. Anya igazából azért vitt el,mert többször hallotta, hogy 1 évesen külföldön van ilyen kötelező szemészeti vizsgálat. És nekem még eddig senki nem nézte meg a szemecskémet.. Meg hát van olyan problémám,hogy a hidegtől (mint ma reggel is) és a széltől könnyezik a szemem. Azt mondta a doktornéni, hogy ezzel nincs mit tenni, érzékenyebb vagyok a hidegre. De ezen felül minden rendben van a szemecskéimmel... :)
Hazaérve már mentem is az ágyikóba aludni. Délután pedig megyünk apu elé,mert talán ma sikerül anyáéknak venni egy tv-t a régi tönkrement helyett.. Mert hát már nem győzik kivárni, hogy a biztosító megküldje a pénzt...

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk édes Kristófka,hogy ilyen jól elvagy az oviban.:)))
Én is most már szeretek menni ,csak anya kiborult ma,amikor hazaértünk,és meglátta,milyen állapotban vagyok...:o:s:(((
(Nem törölték még rendesen a popóját "nagydolog" után,kimarta szegénykémnek,ma a dokinál kötöttünk ki,fertőzést kapott szegényke...
Nem írom be a naplónkba,de holnap reggel az első dolgom az lesz,hogy jól megmagyarázzam nekik,miért is vannak ott...:@

Puszika Nektek!:)

Gabi írta...

De klassz,hogy ilyen jól megy neked az ovi!:)
Sajnálom,hogy beteg voltál,de hamar túlestél rajta!:)
Örülünk,hogy a szemeddel minden rendben van!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Tudtuk mi, hogy jól fogod érezni magad az oviban:) Én is szívesen megyek, nálunk csak anyukámnak vannak óriási fenn tartásai az óvónénikkel, már kieszelt egy cselt is, képzeljétek el, hogy ír egy hosszú lajstromot, azt kinyomtatja és bedobja az óvoda posta ládájába. Na, hátha ennek lesz foganatja és az óvónénik, dadusnéni visszavesz a rossz stílulásból!
Örülünk, hogy a szemészeten minden rendben volt!!!!