2008. október 5., vasárnap

Hétvége


Hát szombaton egész nap szakadt az eső... :( Még egy ilyen bosszantó dolgot. Még szerencse, hogy anyu nem harangozta be a szüreti felvonulást..mert így persze semmi nem volt belőle, de legalább én nem csalódtam. Most a szokottnál később mentünk Lilikéért, így anya is meg tudta itthon csinálni a dolgát reggel, de fél 10-re már mamáéknál voltunk.. A másik sajnos dolog, hogy egy nem túl könnyű időszak vette kezdetét a mi kis életünkbe.. Lilike belépett a dackorszakba, és mi ketten olyanok lettünk együtt még két kis konok kecskegida.. Anyuék ketten ültek közöttünk mikor játszottunk, és néha alig bírtak lecsillapítani bennünket... :( Harciasak, makacsok, irigyek, konokok vagyunk.. És nem sikerült szépen együtt játszani.. De volt amikor csak úgy odamentünk a másikhoz és megszeretgettük, puszit adtunk. Viszont olyan is volt amikor odamentem a földön ülő Lilikéhez és megrúgtam a lábát.. :( Anyáék igyekeznek türelmesek lenni, bár ilyen cselekedetekért jön a fejmosás vagy a térdelés.. de reméljük átvészeljük ezt az időszakot is.. bár nem lesz könnyű..

Mivel az idő vacak volt, bent töltöttük az egész napot,játszottunk, mamáztunk, aludtunk, és megint játszottunk. Dédi nem érezte túl jól magát, úgyhogy csak néhányszor jött át egy kis időre megnézni bennünket. Papa pedig sajnos pont dolgozott..

A vasárnapunk már azért is jól indult,mert apa itthon volt, mikor 7 órakor kinyitottam a szemem és megkérdeztem anyát, hogy "anya átmehetek az ágyadba?" :) Egy kicsit hancúrkodtunk, beszélgettünk, pihenni igyekezetünk. Majd lejöttünk és elkezdődött a nap. Anyu sütit sütött és odatette a lasang-ját. Meg levest is főzött.. Mi apával megreggeliztünk, aztán pedig felporszívóztunk. Én is segítettem a kisporszívómmal...:) Utána játszottunk, csak sajnos megint eldurvult a helyzet, a vége örjöngés és önmagamból való kikelés lett... :( Cirkusz a javából.. és sajnos pont nem sokkal ebéd előtt.. anya nagyon nem szereti ezt, alig bírt lecsillapítani. A déli harangszóra megjöttek Líviék is, így együtt ebédeltünk. Nagyon fini lett minden, mindenki dicsérte...:) Egy kicsit még beszélgettünk, aztán pedig elmentem aludni. Több mint 2 órát durmoltam és tiszta vizesen ébredte, úgyhogy biztos jó mélyet aludtam. Sajnos miután felkeltem már csak egy kicsit voltak itt Líviék, de Lacival építettem még egy garázst Thomasnak... Aztán mikor elmentek meguzsiztam, megkóstoltam anya almáspitéjét meg ettem almácskát is. Utána pedig apával lementünk motorozni és focizni a térre..Szerencsére szépen sütött a nap egész nap, és ha hinni lehet az előrejelzésnek, akkor a jövő héten szép őszi időnk lesz.

Mióta felkeltem anya úgy látja, hogy egy kicsit sápadtka vagyok, és karikásak a szemeim.. :( aggódik, de reméli semmi komoly bajom nem lesz. Sajnos Lilike ma reggelre belázasodott, folyik az orra is, úgyhogy meg van az esély, hogy újra beteg leszek... de csak nem....


1 megjegyzés:

Melinda írta...

Ó, dackorszak... sajnos ezen én is átestem, kívánom, hogy Lilike is hamar túl legyen rajta!!! Ilyenkor sajnos semmi nem jó, dúlnak bennünk az indulatok, persze tudjuk, hogy nem jó, amit csinálunk, de nem bírunk megálljt parancsolni a dühkitörésünknek:(
Lilikének jobbulást kívánunk, megyünk, olvassuk tovább a naplódat, sajnos a héten lemaradtunk:(