2008. október 3., péntek

Hétvége következik




Szerencsére más baj nem bújt elő az éjszaka folyamán, sőt, csak anya ébresztett fel mikor jött aludni, hogy fújjunk egy orrot. Reggelig szépen békésen aludtam, és délben sem akadt semmi gond, 2 óra hosszát szundítottam. Így akár már az oviba is mehettem volna ma, de végül itthon maradtunk. Majd hétfőn. A nap folyamán egyszer meg is kérdeztem anyától, hogy mikor megyünk az óvodába. Délelőtt szépen eljátszottam, legóztam, vonatoztam még anya tette a dolgát. Aztán 10 órakor összekészültünk és lementünk a városba, bár ezúttal autóval. Vettünk tejcsit a piacon, voltunk postán és elmentünk a Pluszba is, hogy a hiányzó dolgokat beszerezzük. Aztán még a bankba is elmentünk...


Hazaérve anya befejzete a sárgaborsó főzelékemet, és ebéd után aludni mentünk.


Délután itthon voltunk anyával. Játszottunk, Süsüt hallgattunk, legóztam és építettem tovább, nagyon ügyesen. Anya közben pihengethetett is egy kicsit. Nekikezdett a rucijaim kiszabásának is. Nagyon csini rénszarvasos pizsim lesz...:)


Apa sajnos megint 5 után jött, és mire most leültünk játszani,már nem sok időnk maradt,mert hát fél 7-kor jön a vacsi.. de az esti diavetítőzés is apával lesz majd.


Holnap viszont megint nélkülöznünk kell, és anya kicsit dühös amiatt is, hogy az idő is elromlik megint. Pedig mamákhoz megyünk ki, és még szüreti felvonulás is lesz a faluban... remélem azért eső nem fog esni, hogy meg tudjuk nézni.


5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Jó, hogy már nincs nagy bajod ;)
Kívánok csavargós jó időt hvg-re :)
Puszi

Melinda írta...

Jó reggelt:) Anyát 5 órakor kidobta az ágy...azaz nem is az ágy, hanem a redőny hangja, mert hát ugye tombol a szél, valóban elromlott az idő:(
De reméljük, hogy ez nem szegi a kedveteket és mentek a Mamához, érezzétek jól magatokat, szép napot kívánunk:)

Bea írta...

Szió!
Remélem a hétvégn már gyógyult leszel teljesen,és fel a fejjel apa hiány miattt.Sajna az én apukám is dolgozik ma este 9ig.:(
Jó hétvégét,Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Örülünk a jó hirnek, igy hétfön jöhet megint az ovi:)
Holnapra jó mamázást és kellemes idöjárást, ha lehet ilyet kivánni.
Debi és Lori

Névtelen írta...

Köszönjük szépen,hogy így megcsináltátok a naplót és hozzá tudunk szólni!!Végigolvastuk az elmaradtakat és bizony nem csalódtunk benned!Nagyon ügyesen vetted az ovis akadályokat és örülünk,hogy tetszik neked!!!!A megfázást viszont sajnáljuk,de képzeld,nekünk anyával is már 2 hete folyik az orrunk és köhögünk.Emellett semmi bajunk,jól érezzük magunkat,csak a papírzsepik fogynak halomban:-)
Az esőt is sajnáljuk,bizony mi is álandóan az eget képmleltük pénteken,de megúsztuk!!
Puszi:Lilike