2008. október 2., csütörtök

Megfáztam


Hát sajnos a tegnap délutáni alvás (azaz inkább csak szenvedés) előjelei voltak az éjszakánknak.. Nem kaptam levegőt, és anya bármit talát ki nem lett jobb.. Én meg nem értettem,hogy a számon kellene a levegőt venni és akkor tudnék aludni.. Hát 1-2 órát elvétve sikerült, de anya már éjfél előtt teljesen ki volt készülve. Fájt a hasa, alig bírt mozogni, minden baja volt.. És főleg apa is most robbant le.. Valamit összeevett és irtózatos hasmenése, hányingere volt, még megfürdetni sem tudott este... És hát nem aludtunk valami sokat, legalább is én meg anya nem...:( Ennek örömére reggel azért csak a szokott időben keltem, viszont ébren a délelőtt már sokkal jobb volt..
Eme történésekből következett, hogy az óvoda mára elmaradt... :( és holnapra is.. Beszéltünk Gabi nénivel telefonon, hogy hétfőn jövök legközelebb, addigra anya igyekszik helyretenni... Szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak a makacs nátha az ami eddig megkeseríti a napomat és éjszakámat. Nincs láz, és letört sem voltam délelőtt, nem nyafogtam, nem sírtam.. (bár egy játékos dobozom tetejét azért sikerült összetörnöm a többszöri figyelmeztetés ellenére is, úgyhogy a sarokban való térdelés nem múlt el némi hiszti és bömbölés nélkül)
Ennek ellenére azért délután kimegyünk mamáékhoz, és anyu elmegy a fogorvos nénihez. Bár engem most nem visz el még sem,majd egy másik alkalommal..
Most éppen egy fél órája alszom és csak 1x kellett feljönni orrotfújni, reméli anya hogy most kipihenem magam, és ő is mindjárt megy és ledől egy kicsit...
Így a holnapi és a szombati napot is kettesben töltjük,mert apu dolgozik. De vasárnapra vendégeket várunk, reméljük addigra mindenki rendbejön és anya sem robban le...


4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Gyógyulj meg hamar! Anya! Egyházi iskolában dolgozom... tudnék mesélni :-S durvákat :-S
Puszi

Lori and Ruben írta...

Szegényke, gyógyulj meg nagyon gyorsan és vigyázzatok anyára, hogy ö ne legyen újra beteg!
Sok gyógypuszi nektek:
Lori

Mia és Maja írta...

Ó,szegény Kristófkám,annyira sajnáljuk,hogy beteg vagy és nem tudsz menni oviba..:(((
Nekem is (Mia) megy a hasam,anya reméli,hogy azért én is gyorsan meggyógyulok:o:$

Anyának is küldjük az immunerősitő gyógypuszikákat,mert Neki most nem szabad betegeskednie...:o:)
puszika!!!

Melinda írta...

Jaaaaj:((((((( Ez szomorú!!!!! Jobbulást kívánunk, Apának, Anyának és Neked is Kristóf!!! Én, amióta ovis vagyok minden nap elhasználok jó pár zsebkendőt. Valamelyik nap is, az óvónénik és a dadusnéni úgy gondolták, hogy én kabát nélkül egy melegítő felsőben nagyon jól elvagyok az udvaron, ahova nem süt a nap és aznap kezdett el igazán fújni a szél...
Sok gyógypuszit küldünk, reméljük, hogy hatásos lesz!!!!!!!!!!!!!!!