2008. október 1., szerda

Ma 11-ig voltam..


Reggel szívesen indultam megint. Főleg hogy még apát is itthon találtam és puszit is adtam neki meg néhány mondatot is tudtam vele váltani. Mivel lógott az eső lába vihettem az új szerzeményemet, a zsiráfos esernyőt, ez is tetszett. Reggelire műzlit ettem itthon meg tejet ittam, gondolta anya úgy is duplán bereggelizek megint.. Hát nem így volt... Magamtól nem mentem oda, és senki nem kérdezte meg kérek-e reggelit vagy inni... :(

És hát egy kicsit az ígéretek napja volt a mai,mert mikor megérkeztem Gabinéni nagy lelkesen mondta,hogy gyurmázni fogunk mindjárt... de nem gyurmáztunk. Anyának mondtam hazafele,hogy rajzoltam,meg a vonattal játszottam, de nem gyurmáztunk.. És hát az udvaron sem voltunk, mert közben a nagycsoportosok valamilyen műsorát kellett megnézni és éppen akkor indult kifele mindenki (11-kor) mikor anya megérkezett (a szokásos negyed 11 helyett) De anya azt mondta,hogy holnap nem jön értem csak ebéd előtt, fél 12-kor, és ha tényleg nem esik az eső,akkor talán végre kijutok a gyerekekkel az udvarra is játszani..

Sajnos viszont megeredt az orrom...:( Már reggel is szipogtam és néhányszor ki kellett fújni, de most hogy hazajöttünk, még anya befejezte az ebédet folyamatosan orrot fújtam.. nem tudja anya milyen alvás lesz így.. és hát az is kérdéses azért mi lesz a holnapi nappal.. Reméljük ennyibe marad a dolog, némi orffújás. Most megkaptam a dupla adag c-vitamint és vitaminomat... hátha segít.. Holnap délután pedig mamáékhoz készülünk, jó lenne ha az sem maradna el.

Az ovónéni azt mondta anyának mikor megjött értem, hogy nagyon jól elvoltam.. Az elején voltam egy kicsit anyátlan árva, de aztán feltaláltam magamat ügyesen. És mielőtt hazajöttünk, elmentem még pisilni. Csak a naci kigombolásában kértem anya segítségét, aztán nagyon ügyesen megtöröltem, lehúztam, felvettem, lecsuktam..:) Anya visszagombolta a nacimat én meg szépen elmentem tettem szappant a kezemre és megmostam,majd megtöröltem.. :) Anya mosolyogva állt a wc ajtóban és büszke volt rám...:)
A gyümölcsnap pedig nálunk úgy néz ki,hogy az szerda reggel mindenki visz pár szem gyümölcsöt - anya most körtét csomagolt - és mielőtt az udvarra megyünk Anett néni felvágja, megmossa és ehetünk belőle. De mivel a szülők több gyümit küldenek általában, így többször is tudunk gyümölcsöt enni egy héten. Ma pl. szőlőt szemeztem éppen mikor anya értem jött...


2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy jól érzed magad az ovikában.:)
Anya is jót mosolygott ma rajtam...;)
Mikor megérkeztünk,a babák már vártak a szobában és kiabáltak,MIA,MIA,GYERE...:)
Én meg büszkén mentem előbb levetkőzni,majd mosolyogva és örömmel kiabáltam nekik,MINGYÁÁÁ!!! :)))

Csak még ha aludnák is többet..:s

Szép napot Nektek,
puszika!!!

Melinda írta...

Nagyon örülünk neki, hogy továbbra is jól érezed magad az oviban Kristóf!!!! Szerintünk Te is szeretni fogsz járni, hát még ha találsz magadnak barátot, barátnőt, sokkal izgalmasabb lesz, meglátod:) Lesz kiért bemenni:))) Képzeld, én szerelmes vagyok... de erről majd olvashatsz nálam:)
Szorítunk, hogy hétfőn már mehess oviba!!!!!!