2008. október 9., csütörtök

Fél 1-ig voltam az oviban

Az én napom szuperságos volt, csak szegény anya szenvedett egész éjjel meg egész nap... :( Mikor reggel megébredtem csak a hült helyét találtam, apa mondta, hogy dokinénihez kellett menni (terheléses cukorvizsgálaton voltam). De mire megkezdtem a reggelit már itthon is volt. Viszont nagyon nem érezte jól magát, ezért apa vitte le az óvodába. Én nagyon örültem neki,hogy apa visz az oviba... :) És már mentem is befele a csoportba ahogy átöltöztem.
Állítólag nagyon aranyos voltam egész nap. Itthon meséltem,hogy a faleveleket nézegettük, az ovónéni rajzolt nekünk,megbeszéltük milyen színűek az őszi levelek és színeztünk faleveleket. Nem énekeltünk viszont, és én ezt meg is jegyeztem itthon... :) Ennek ellenére már minden dalt majdnem tudok elejétől a végéig, amit dalolni szoktunk délelőttönként a szőnyegen ülve... :) Lehetett egy rossz fiú is aznap a csoportban,mert anyától kérdeztem, hogy "mit csinálnak a patkányok a padláson a rossz gyerekekkel..?" :o Valószínűleg valamivel rémisztgethette az ovónéni azt aki nem fogadott szót neki... :( Pisilni is voltam, és ebédelni is állítólag szépen ebédeltem, bár erről anya nincs száz százalékik meggyőződve.. Nem úgy fogom a kanalat ahogy az ovónéni szerint jó lenne és folyton máshogy adta a kezembe ( ő mesélte, hogy az ovónéni mutatta, hogy így kell fogni a kanalat) és a ruhám csupa paradicsomleves lett ( pedig utoljára ilyen malacka módjára kb. 2 évesen evett) Meg mikor anyát meglátta az ovónéni, küldött is ki, hogy itt az anya, és éppen előtte vitték be a pörkölt tésztáját... így anya nem tudja eldönteni, hogy most ettem-e másodikat vagy sem. Minden esetre itthon ébredés után kaptam egy kis lekváros barátfülét.. nagyon örültem neki... :)
Délután anyám továbbra is az ágyat nyomta és aludt, én pedig nagy örömömre mehettem szomszédolni Anikóhoz. Nagyon jót játszottunk egészen 6 óráig ott voltam, akkor jött apa értem. Itthon megvacsiztunk, aztán pedig jött az esti szokásos diavetítőzés.. nem lehet megunni.. :) fürdés és alvás. A fürdés közben kicsit elpityeredtem,hogy ma alig találkoztam anyával.. ez jutott eszembe. Fel kellett hogy jöjjön anya és megölelgessen. :)
Éjjel fentvoltam párszor és anya melegnek érzett,meg köhögtem is, de nem akart macerálni. Reggel mérte a hőmet mert megint melegnek tűntem, de nem tudta eldönteni, hogy valóban úgy van-e. Egy kis hőemelkedést mutatott a hőmérő,meg egy kicsit köhécseltem, de oviba akartam menni, így végül ott kötöttünk ki. Anya mondta az ovónéninek, hogy ha lát valamit rajtam, akkor hívja őt.. Reméljük nem lesz semmi és nagyon kellemes napom lesz megint. Anya ismét ebéd után jön értem... Holnap pedig nem lesz óvoda,mert nevelés nélküli nap lesz, de ha nem robbanok le, akkor mi színházba megyünk anyával...:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most ismét megpróbálunk írni hátha sikerül. Szuper, hogy te máe ovis vagy és hogy ilyen jól érzed magad, bár amiket olvasunk elég furcsák az ovónénik. De a lényeg, hogy neked tetsik :)
Tiborfi Máté

Melinda írta...

Sajnáljuk, hogy Anya gyengélkedett:(
Te viszont nagyon ügyesen el voltál Anya nélkül, csak este pityeredted el magad, de akkor Anya már ott is volt:)