2008. október 9., csütörtök

Lerobbantam


Sajnos... :( Valószínű most már hogy a holnapi színházra keresztet vethetek.. ugyanis már 39 fok a lázam.. így holnap irány a doktor néni.. :( Hát anya nagyon reméli, hogy nem lesz ez így minden héten... 3-4 nap ovi, aztán 3-4 nap betegeskedés... :(

Már 11-kor telefonáltak az oviból anyának ma, hogy melegnek éreznek és hogy sokat sirdogálok, ami rám nem jellemző, menjen inkább értem.. Hát anya jött.. Mondjuk ennek ellenére, hogy melegnek éreztek, sapka az nem volt a fejemen... :( (Megjegyzem tényleg jó idő volt, de azért ha lázasnak érzek egy gyereket nem viszem az udvarra hajadon főve..szerintem... :() És az atlétát is sajnos csak dísznek adja rám anya,mert sose tűri be senki a nadrágba, csak úgy lifeg, a derekam meg ki van.. :( Hazafele az egyik sírás oka is kiderült,mert azt meséltem,hogy egy kisgyerek a mosdóban megrángatott és azért sírtam.. Ezekből levonható, hogy megint csak kiküdtek egyedül felnőtt nélkül.. és hát nem mondtam el az ovónéniknek, hogy miért is sírok, hiába kérdezték.. Anya mondta, hogy mindig mondjam el az ovónéniknek hogy mi bánt, vagy mi a baj, ne csak sírjak,mert akkor tudnak nekem segíteni.. Mondtam, hogy jó... anya reméli legközelebb így is lesz. De szépen reggeliztem állítólag és a délelőtt is jól telhetett,mert arról nem panaszkodtam.. És megint meséltünk.. ezt is megtudta anya... :)

Apa ma is későn jött, csak éppen a vacsi végére esett be.. De legalább most ő mesél nekem és vele megyek fürdeni is.. de hogy mi lesz éjjel...??

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jobbulást nagyfiú! Talán a következö hét már nem lesz ilyen tarka és mehetsz oviba mindennap:)
Lori

Névtelen írta...

Igen,ilyen periódusos dologról hallottunk mi is,de szerencsére velem minden rendben:-)Nagyon sajnálom,hogy te beteg lettél,hiszen a jó program így valóban elmarad:-8
Úgy látjuk,anya talál némi kivetnivalót az óvónénik munkájában,de bizony nem lehet könnyű ennyi izgő-mozgó aprósággal,bár tény,hogy jobban figyelhetnének mondjuk az atlétára,vagy pisilésre.Az én anyum nem tud ennyi mindent az oviban történtekről,mert én nem vagyok vmi mesélős,de ha rosszul érezném magam,arról biztosan tudna!Remélem ti is hamarosan jobban belerázódtok a dologba!!!
Nekünk sajnos a naplózásra nincs időnk,ezrt inkább lemondunk róla,de titeket amikor csak tudunk olvasunk!!!
És gyógyulást kívánunk!!!!
Puszi:Lilike

Bogár és Gerti írta...

A gyógypuszik és a szavazatok mennek ;)
Puszi

Melinda írta...

Atléta behúzása: ez itt sem divat:(( Anya pont tegnap kérdezte tőlem, hogy nekem is be szokta-e húzni a trikómat a dadus, vagy valaki, ahogy most azt látta egy másik kisfiúnál, de persze, hogy nem szokta. Anya ezt felháborítónak tartja, hiszen 3 felnőtt van a gyerekekre, nem kifogás, hogy sokan vagyunk. Ha ezt nem bírják megoldani, akkor váltsanak munkát, hiszen nekünk gyerekeknek igen is kell az, hogy három éves korban még segítsenek és ne slendriánul küldjenek ki az udvarra. Anya a levelében, amit az óvodának szán, ezt is bele fogja ám írni és hozzá teszi: mit szóltak volna, ha az ő gyerekükkel bánnak úgy, ahogy most velünk.