2008. október 12., vasárnap

Hát nehezen javul...


Egy kép még a lagziról, ahol anya táncol Lilikével.. :)



A napjaink nehezen telnek és mindehhez borzasztóan viselkedem.. Hiszti, földhözvágás, durvaság, feleselés. Aludni nem tudunk se éjjel se délbe.. Anya folyton jön,mert a köhögésem nem hagy nyugodni és nagyon nehéz így pihenni. És tegnap estére is felment a lázam 38,5-re.. Úgyhogy holnap biztos hogy újra a dokinéninél kötünk ki. Sajnos apa tegnap is csak 11 óra után ért haza, én már csak hajnalban találkoztam vele... Délelőtt próbáltunk játszani és kihasználni hogy együtt lehetünk, de a reggel már bömböléssel és műsorszámmal kezdődött a részemről, pedig mindenki nagyon türelmes volt... :( Aztán anya elment a temetőbe meg vásárolni és keresztanyuéktól hozott el valamit. Én addig apával voltam itthon. Mikor megjött a kedvem kicsit jobb volt, meséltem,hogy néztünk repülőket meg mesét is apával és játszottunk a kockákkal és a repülőkkel.. Az ebéd megint nagyon nyögvenyelős volt és 50 perc alvás után nyitotam az ajtót... Anya nagyot nézett, de aztán visszaparancsolt az ágyba és rámparancsolt hogy aludjak még.. Tegnap ugyanis 1 órát sikerült délben aludni, és hát a délutántunk olyan is volt.. Anya hullára elfáradt mire elaludtam 8-kor. És sajnos 11-től kezdődött a kálvária...

Ma délután jönnek a mamáék,mert a héten nem tudtunk találkozni és hiányzom már nekik... Holnapra meg reméljük ez a ronda köhögés is alábbhagy, hogy a dokinéninek csak annyit kelljen mondania, hogy türelem.. Minden esetre ovi, nem tudjuk mikor lesz... biztos hogy nem fog tetszeni ez sem... :(

Szóval köszönjük a gyógypuszikat, jókedv-puszikat is kérünk és sok kitartás-puszit anyának, ha van ilyen...

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Jaj, de nagyon csini a Lilike, igazi lány:-))
Őszintén sajnáljuk, hogy ennyire kínoz a köhögés:-(((( Így nem is lehet pihenni, az én apukámnál már egy hónapja tart, folyamatosan felköhögi magát, szóval tudom, hogy most milyen rossz Neked Kristóf:-((
További gyógyulást kívánunk és küldjük a gyógypuszikat!!!!!!!!!!!!!!

Bogár és Gerti írta...

Még mindig keheske vagy :( Nem baj... van erősebb puszó... CUPPPPPPPPPPPP!
Remélem azért nem terrorizálod nagyon anyáékat, hiszen a huginak (???) pihenni, nőni kell ;)
Puszi

Bea írta...

Hu te szegény ,jól elkaptad ezt a nyavaját.És persze küldünk mindnféle puszit amit ilyenkor csak lehetséges.ANyának is kitartást!!!!
BEncikusék