2012. május 19., szombat

Nagycsoportos óvodások anyáknapja

Az idei volt az utolsó anyáknapi ünnepség az óvódában, amit igyekeztek az óvónénik különlegessé is tenni. Összegyűjtöttek fotókat rólunk és meginterjúvoltak bennünket, hogy miért szeretjük az anyukánkat. Én azt mondtam "azért mert finomakat készít nekünk és mert mindig igazat mond" :D
Az ünnepségen amúgy sok olyan vers, ének elhangzott amit már tavaly is hallottak anyáék, de igyekeztünk mindent összeszedni amit az elmúlt 3 év alatt tanultunk. Egy mesét is előadtunk, A kiskakas gyémántfélkrajcárja c.-t amiben én voltam a mesemondó. Zenével, dalokkal megspékelve, ami tetszett anyának.
A versemet is nagyon szépen hangosan, okosan mondtam el. Volt több néni és bácsi is a műsor után aki megdicsért, és mondta nekem, hogy nagyon szép hangosan szavaltam a verseket.
Utána pedig ismét egy fagylaltozás lett a meglepi az okosan szereplő gyerkőcnek és persze a tesókámnak is, aki az első sorból figyelte,hogy milyen ügyesek a nagycsoportosok.





Nincsenek megjegyzések: