2011. november 16., szerda

November

Lassan megérik ez a napra arra,hogy anya pontot tegyen a közel 5 évnyi bejegyzések végére. Egyre kevesebbszer jut ide, folyton van ami megakadályozza, ill. nem is igazán történnek már olyan dolgok amiket érdemes lejegyezni. CSak önmagunkat ismételjük. Nátha, sószoba, ovi, ünnepek.. Az idén karácsonnyal meg is fog születni az utolsó bejegyzés. És talán egy összevont közös naplóba ír majd még anya az életünk fontosabb eseményeiről a következőkben.
Az oltás óta itthon vagyok.. Azaz az őszi szünet után 2 napot voltam oviban, de kedden hőemelkedésem volt már. Aztán 2 napig itthon lázam, majd jött a nátha és a köhögés.. Ez utóbbi még most is tart, így a héten sem vitt anya végül. HOlnap mennek az ovisok színházba, a Pöttyös Pannit nézik meg, arról persze nem akarok lemaradni, úgyhogy anya elvisz majd.
Az úszás is elég rapszódikusan működik ebből kifolyólag, pedig már az utolsó alkalommal sírás sem volt, szépen igyekeztem és csináltam amit kértek.
A zenesuli az aminél csak 1 óráról hiányoztam eddig összesen.
A hétvége a mamáéknál nagyon jó volt, bár kicsit nehezményeztem hogy én nem mehettem lagziba. De hát nem lett volna értelme 2,5 órát utazni hogy aztán 10 órakor kidőljünk és elmenjen az egész család aludni. Főleg hogy 9 óra volt mire a vacsorát meghozták, így akkor enni sem tudtunk volna.
A szombati napot élveztük nagyon,mert Lilivel már régen találkoztunk és egészen jól elvoltunk hármasban. Az udvaron is játszottunk egy nagyot, aztán meg bent. Este együtt fürödtünk,meséztünk mert Lili is mamáéknál aludt. Keresztanyuék színházban voltak. Hétfőn meg annyira jól elvoltunk együtt miután anyáék is befutottak, hogy anya meg is feletkezett a zenesulis foglalkozásról, így a héten lemaradtam róla. De reméljük jövő hétre összeszedem magam és folytatódhat minden a szokott mederben egészen karácsonyig..

1 megjegyzés:

Bea írta...

Sziasztok!

Megértertelek anya,és ha dolgozol akkor aztán végképp nem lessz időd,de azért néh ajelentkezzetek.Majához nem tudunk írni.
Beus