2011. október 22., szombat

BULIIIII


A szülinapos önálló alkotása. Még én elkészítettem a kekszeket ebből a tésztából, addig ő a saját adagjából ezt alkotta. :)





Az első pillantás..




Majdnem egyszerre.. de sikerült!


Teljes a boldogság!

Családi pillanatkép..

Hát igen, anya alkotott! Az egész pénteki napot mamáéknál töltöttük, nem is sejtettem az okát. Előző napon is ott voltunk,mert anyának akkor elintéznivalói voltak, aztán délután futott be. De pénteken is oda indultunk reggel,hogy aztán anya itthon meglepiben elkészíthesse a Verdás tortámat. :D Nagyon boldog voltam. Látszik a fotón is az első pillanat, mikor mama mondta hogy kinyithatom a szemem. Az első mondatom pedig az volt, hogy ne együk meg! Úgy elnézegettem volna még egy darabig. De nagyon hamar elfogyott, csak a közepéből maradt egy darabka, azt másnap ettük meg.
A buli is jól sikerült, sok értékes, érdekes játékot kaptam, de a végén anyáék beadták a derekukat a kérésemnek és egy transformerst is vettek nekem ajándékba. Nagyon örültem neki,hogy végre már nem csak az összes ovis barátomnak van hanem nekem is. Anyával beszélgettünk másnak a fegyverekről, és hogy azok milyen veszélyesek. Anya elmondta,hogy ha tehetné ő nem készítene játékot fegyverből,mert így a gyerekek nem értik meg igazán,hogy életeket lehet kioltani vele. És megbeszéltük,hogy lövöldözni nem szabad egymásra, és emberekre még játékból sem.
Ezen kívül nagy sikere volt a Monkey busniess játéknak. Másnap az Aquaretto társasomat is kipróbáltuk, és már az első játék végére nagyon élveztem. Kaptam felsőket, pulcsikat, egy összeépíthető fa motrot, kártyát és pénzt.

Keddre pedig az oviba is készített anya egy csokitortát, aminek nagyon örültek a gyerekek és az ebéd után be is falatoztuk nagy örömmel.

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon boldog szuletesnapot kivanunk utolag is!!! Mar 6 eves vagy, olyan hihetetlenul gyorsan szalad az ido:p
Es micsoda torta!!! Anya csinalta?
Lori es Ruben