2011. augusztus 29., hétfő

Az utolsó előtti nyári hét


Szuperül telt, panaszra semmi okom nem lehet ám!

Szerdán a Ramadában pancsoltunk és élveztük hogy nincs olyan nagyon melegünk mint délelőtt itthon volt. Apa jött haza, mi meg is uzsiztunk és egészen este fél 9-ig lubickoltunk. A csúszda ismét nem az én kedvencem volt. 1-1x lecsúsztam de rettenetes félelem volt rajtam. Inkább lubickoltam. Aztán a kígyó formájú gyerekcsúszdában rájöttem hogy én szabályozom milyen gyorsan és hogy csússzak, úgyhogy az tetszett, abban többször is lementem. A Hullmmedence volt a kedvencem, na de az sem a hullámok miatt, de abban szerettem lubickolni. Kipróbáltuk a sodrófolyosót, a buborékos elemeket a kinti medencéket is. Jó későn kerültünk ágyba, én is igen fáradt voltam már addigra. j

Csütörtökön és pénteken pedig végre mi is mamáéknál nyaraltunk. Anya itthon dolgozott a 35 fokban, mi pedig a hűvös lakásban hűsöltünk. Reggel és késő délután voltunk az udvaron és mama szerint csütörtökön mikor ketten voltunk egész ügyesen eljátszottunk. Pénteken már ment az unatkozás meg a harc Lilivel hármasban, de nagy gondok nem voltak. Anyáék éjjel jöttek meg és mikor reggel felkeltem anya ott aludt mellettem. (Én a francia ágy mellett a földön egy nagy szivacson aludtam.)
Sajnos rossz is történt, valószínűleg azért mert nem hallgattam anyára mikor mondta, hogy a vízből nem szabad a starndon inni és nem tesszük a szánkba a vizes kezünket és szopogatjuk mint a csecsemők. Fájt a hasam péntek reggel, hánytam is 2x és hőemelkedésem is volt. Szombaton is úgy ébredtem, hőemelkedéssel, de aztán délutánra szerencsére elmúlt a dolog. Anya adott lázcsillapítót meg 1-2 általa jónak gondolt dolgot.
Szombaton is Lili társaságában dőltünk jobbra-balra a hintán. Szelesebb, kellemesebb volt az idő, így kint voltunk délelőtt. DE nem igazán volt összhang és nem találtuk a helyünket.
Szombat délután is folytatódott ez tovább, de már Lili nélkül.
Vasárnap keresztanyuék mindannyian jöttek, és valahogy jobb lábbal keltünk is,mert a kezdeti árulkodás után valahogy megtaláltuk a közös hangot és a dolgozó, ténykedő felnőttek között egészen jól eljátszottunk.
A délután meg egyenesen csúcs volt, amikor Lujzihoz és Lorihoz mentünk vendégségbe, és megláttam a szürke lábbal hajtós autót. Szinte ki sem akartam szálni belőle. Egy kicsit gyurmáztunk a teraszon, rajzoltunk, kirakóztam is Lujzi kirakójával, de a fő az autó volt. A nappaliban azzal közlekedtem. Aztán ettünk, ittunk, jól éreztük magunkat és nehéz szívvel indultunk meg haza 8 órakor, de már nagyon fáradtak voltunk mindketten Majával.
Ma pedig megkezdődött az utolsó nyári hét. Délelőtt tejet, felvágottat vettünk miután anya elkészült az ebéddel. Addig pedig szépen játszott Majával, némi kezdeti marakodás után megtalálva a közös hangot. Délután pedig játszóterezünk majd egyet. Sajnos a városban egyre kevésbé lehet megmaradani. Sok utat feltúrtak, a postapark körül is egy egész utcát szétástak, száll a por, zúgnak a gépek, anya nagyon utálja, na és én is tüsszögök meg fújom az orrom rendesen.. :s És sajnos nem ez az egyetlen utca..


Nincsenek megjegyzések: