2011. június 18., szombat

VAKÁCIÓ


Én befaltam ám.. az egész tálkával! :d



A mama kádját viszont már kicsit kinőttem... de azért jól esett a vízben a nagy melegben.


Ez pedig még a Városligetben készült a múlt hétvégén... a kalózhajón.


Az ovinak vége, legalább is a számomra. A gyerekek nagy része még egy hetet jár majd, csak utána kezdődik meg a nyári szünet és karbantartás az óvodában. Én legközelebb szeptemberben megyek majd. Így pénteken vittünk egy kis ajándékcsomagot Móni néninek és Andi néninek is, amit én adtam át, és megköszöntem hogy egész évben foglalkoztak vele, és anyával kellemes nyarat, jó pihenést kívántunk az óvónéniknek.

Az utolsó hét is gyorsan eltelt. Sokat voltunk kint, ahol nem csak szaladgáltunk,meg homokoztunk, hanem kis asztal és székek is voltak a sátor alatt, ahol kézműveskedni lehetett. Fűztem meg színeztem is odakint.

Tegnap délután a mamáékhoz is elmentünk, összeszedtük még a nyaralás utolsó kellékeit és játszottunk egy nagyot az udvaron. Mostanában két felállás van. Vagy marakszunk mind a hárman, Lilivel együtt, vagy pedig én és Lili nagyon jól eljátszunk, de Maját kitúrjuk folyton.. Lili nem nagyon jön ki szegény Majával, nem érti őt, bosszantja ha járkál utána, pedig ő csak játszani akar vele. Idegesíti ha utánozza őt.. Tegnap már közölte vele, hogy "Maja mostmár tényleg elegem van belőled.." Anya kicsit szomorú volt, sajnálta Maját.

Kedden is együtt vontunk Lilivel délután,mert anyukája Pestre ment, és így mi mentünk az oviba érte. Összeszedtük apát, aztán elmentünk Liliért is. És mivel az ég akkor döntött úgy hogy le fog szakadni, így a játszótér helyett hazafele vettük az irányt. Aznap nem volt marakodás, mi szerepjátékoztunk Lilivel egész végig, csak szegény hugi nem tudott csatlakozni hozzánk, hanem nézett bennünket, aztán egyedül játszott..

Ma kettesben egészen jól megbeszéltük a dolgokat. Voltak összezördülések, sírás is meg vita is, de anya mosolygott amikor alkudoztunk,meg szépen vitáztunk, hogy hogyan is tovább.. :) Anya pedig fini rántott tökött és rizibizit készített ebédre melléjük pedig salátát. Apa túlórázott sajnos és lehet hogy délután sem lesz itthon..

HOlnap viszont anya nagy főzésben lesz egész nap,mert a bőröndök már majdnem indulásra készen állnak, alig hiányzik belőlük pár dolog. És hétfőn irány Abádszalók, ahonnan csak szombaton jövünk haza. Már nagyon várom, szinte a perceket is számolom..

2 megjegyzés:

Móni írta...

Nagyon jó pihenést nektek! Anna, Máté és Móni

Bea írta...

Úgy sajnálom hogy nálunk nincsennek ilyen jó progik,pedig a fiúk biztos élveznék.Jó helyekre mentek mindig.Nekünk igen sokat kéne utazni és igencsak fárasztó lenne egy ilyen kiruccanás.
Szegény MAja,én is sajnálom.Marci is szokott kirekesztve lenni.:s
Jó pihenést,kellemes nyaralást,és sok élményt kívánunk nektek.
Puszi:beus