2011. május 7., szombat

Az első PARTY élményem..

A hét legfőbb eseménye a mai napon zajlott, Hanga barátnőm születésnapja.. Bár a héten azt mondtam anyának, hogy Hanga szakított vele.. meg azt is hogy mi már csókolóztunk Hangával.. Na és persze tudom is ám mit jelent ez, hogy a szájára adjuk a puszit egymásnak.. Mert mi nagyon kedveljük egymást.. Anya haja kissé égnek áll,mert szerinte ez azért korai még..
De minden esetre az igaz, hogy nagyon kedves anyukája van Hangának és nagyon jól éreztük magunkat nálunk. Az anyukák végül mind elmentek, csak a gyerekeket hozták el. 7-en voltunk mint a gonoszok,mert volt 2 kisgyerek a meghívottak között akik sajnos lebetegedtek. Hanga is beteg volt a héten, nem is volt oviban, de a doktor néni gondoskodott róla, hogy szombatra meggyógyuljon. Csak a tortából nem evett szegény még egy falatot sem,mert a gyógyszer annyira elvette az étvágyát. Pedig fini torta volt. És voltak fini mini szendvicsek,meg mogyoró, meg mi szemnek, szájnak ingere. És persze sok féle játék. Rollereztünk, elektromos autóval mentünk, a lányok táncoltak, mesét néztünk, Zsoltival jókat játszottunk fent Botond szobájában is. És a végén még a nagy tesóhoz Csengéhez is bevettük magunkat, hogy a hörcsögöt megnézzük, aztán persze már alig lehetett kirobbantani bennünket onnan. :D






Anya is jól érezte magát, végig beszélgetett Hanga anyukájával. 7 óra volt mire hazaérkeztünk,majdnem mi voltunk az utolsók akik elhagytuk a helyszínt.. Azért történt, hogy a lufi és a csákó ott maradt, amit ugye haza akartam hozni, és meg is sirattam, de végül azért csak megbékéletem. Hangának egyébként egy nagy plüss virágot vettünk ajándékba és egy bonbont anyával. :)

A hetem többi napja sem volt unalmas. Voltunk lent a dunaparton ahol előkerült ismét a bicikli,mert a héten amikor lehetett a rollert részesítettem előnyben az oviba járkálásban. Kedden a zeneovin megmutattuk anyuéknak mi mindent tudunk már és Ildikó néni ajánlott anyának egy foglalkozást a múvelődési házban, ha szeptemberőltől nem lenne zeneovi,mert szerinte is van érzékem a dolgokhoz és az érdeklődésem is meg van ,ezért nem lenne szabad ez hanyagolni.. Szerdán pedig az idén először végre moszkvicsozhattam miután kerseztapu megérkezett a munkából. Nagyon élveztem. Vacsira pedig anya kakaóscsigái csúsztak lefele mindhármunknál.. utána meg egy nagy pohár kakaó!!!

3 megjegyzés:

Móni írta...

Jó kis szülinapi buli :)))
Anna, Máté és Móni

Melinda írta...

Szia Kristóf :)
Hát... nagyon jó kispasi vagy még mindig :) SOkat nőttél nagyon, na és, hogy már csókolózol???? Nem semmi :):):):):) Persze megsúgom , én is tudom ám, hogy mi az, de el ne áruld anyukámnak !! :)
Képzeld, úgy néz ki , hogy anya elkezdi tovább vezetni a blogomat, nem tudom... szegény mindig csak dolgozik és mindig fáradt, de úgy érzi, ezzel tartozik Nekem és a kis barátaimnak :)
SOk-sok puszi Neked!

Lori and Ruben írta...

De jo buliban voltal! Az ilyeneket mi is szeretjuk:p
Lori es Ruben