2011. április 23., szombat

Kolibri fészek




A hét második fele már nem volt olyan fantasztikus... Csütörtökön még csak köhécseltem, ám péntek délelőttre már lázam is lett. A róka is meglátogatott így ezt követően meg mi látogattuk meg a doktor nénit. A közérzetem is enyhén szólva pocsék volt.. Kaptunk jótanácsokat meg recepteket, de így a délutáni utitervünk kútba esett.. Maradtunk itthon. Amikor nem volt lázam akkor társasoztunk,mert eleven voltam a kedvem is jó volt és délutánra már az a kínzó köhögés is kicsit csillapodott.. VAcsorára már ettem, amit valószínűleg nem kellett volna,de az éjszaka viszonylag nyugodtan telt. Bár fél 2kor mikor inni kértem anya érezte hogy forró vagyok, így egy adag lázcsillapítót is kaptam. Mindenkin körbetelefonált anya, de a Kolibri fészekbe szóló jegyeinket nem tudta eladni, így maradt a dillema, hogy mi lesz szombat reggel. Háromnegyed 7kor keltünk mindannyian, vidáman, láz nélkül, némi hurutos köhögés kiséretében. Így hamar megszületett a döntés, megyünk. Megkaptam a gyógyszereket, egy adag lázcsillapítót is és 9órára már Pesten voltunk.
Milyen jó!
Színes párnákon foglaltunk helyet egy nagyon gyerekbarát kis teremben. Aminek a pici színpadán két színész segítségével elevenedett meg a két gesztenyegyerek története. Először Kippkopp és a katica találkozása és kalandja, majd pedig az ősz beköszöntével Tipptoppal is összetalálkozott. Nagyon tetszett! Végig egy szót sem szóltam, áhitattal figyeltem minden mozdulatot, füleltem a zenénél és mikor felgyultak a fények az első kérdésem az volt: "Anya ugye máskor is eljövünk?" :) Hát el!


Nincsenek megjegyzések: