2011. március 27., vasárnap

Kaláka és névnapozás

Pénteken nagy örömmel újságoltam anyának,hogy voltunk a dunaparton sétálni. És azt mondták az ovónénik,hogy jó idő van, így csak a pulcsimat vettem fel. (a héten a pénteki nap volt az amikor a városban is majd levitte a fejemet a szél úgy fújt!!!) Aztán anya azt is felfedezte, hogy a táskámban lévő tea mind megmaradt, így el is mondtam hogy limonádé volt, azt ittam. Este már látszott az eredmény. A limondáé hideg volt, és a szél is a dunaparton. Köhögtem és fújtam az orrom.. Hurrá!! Anya a fejét fogta,mert vasárnapra Maja névnapját terveztük. KÉtségbeejtő, de sajnos nálam ez van. Az elmúlt 2-3 hétben okosan a teámat ittam az ebéd után meg napközben ha szomjas voltam, nem a csapról a vizet és semmi gond nem is volt. AMint a csapi vízből iszom kimelegedve, egyből készen van a torkom és köhögök.. :(

Szombaton délelőtt Majával játszottunk,mert apa dolgozott, anya meg főzött, sütött.. Délután viszont a Kaláka együttes koncertjére mentünk. Először megijedtem amikor anya mondta hogy a 2. sorba fogunk ülni,mert hát köztudott,hogy én nem szeretem ha túl hangos valami. De a végén nagyon élveztem az előadást. Tetszett a nagybőgő, a köcsögduda és a gitár. A bácsik pergős, vidám dalokat énekelte, állatokról, Zorándról, a Három széklábról. Nagy átéléssel hallgattam őket.
Hazaérve volt még egy kis játék. Anya előszedte a héten a tavaszi és húsvéti kellékeket. Festettünk tojást szalvéta technikával. Készítettünk üvegfestékkel díszeket a tükörre, ajtóra, ablakra. Papírból is készültek nyuszik, virágok, pillangók, amit kiszineztünk,kivágtunk.

Ma pedig délelőtt kicsit hagytuk anyuékat a konyhában dolgozni. Én festettem, kirakóztam, színeztem. Az együttes játék nem nagyon ment ma, de aztán apa csatlakozott hozzánk. A déli pihenés is nehezen ment a köhögés miatt, de nekem jobbra fordult a helyzet a szombat délutáni köhögési rohamjaim után, és szerencsére az éjszaka is viszonylag nyugodtan telt. Délután mikor felkeltem akkor is festettem még meg nem jöttek keresztanyuék majd mamáék is.






Apa aztán elment Titáékért is, és Simák papa is beugrott egy rövid időre. Kellemesen telt a délután sok játékkal, és majdnem fél 8 volt mire mindneki elment. Ittunk egy pohár tejet meg ettünk mg egyet anya fini réteséből, aztán jött a fürcsi és nehezen sikerült elaludnom nekem.
Sajnos a jövő hét ovi nélkül kezdődik majd, de reméljük hamar rendbejövök. :)

3 megjegyzés:

Bea írta...

JObbulást.
Komolyan mondom nemtudom mi van ezekkel az ovónénikkel és bölcsis nénikkel.Egy kicsit jó idő van,mit sem törődve azzal hogy fúj a szél, vagy nincs nagy hőség máris lazábban veszik a dolgokat.Gondolok itt a ti esetetekre és arra is hogy nálunk a bölcsibe kint altatták a gyerekeket délben.Igaz fel voltak öltözve de akkor is.Meg is lett az eredménye...
JObbulást nektek,puszi:
BEus

Móni írta...

Csatlakoznék az előttem szólóhoz, MINDENBEN egyet értek vele. Felháborító számomra is!!!
Anna, Máté és Móni

Lori and Ruben írta...

Sajnos nalunk is ez van. Egyszer gyonyoru napsutes, masnap meg leviszi a fejunket a szel. De legalabb tavaszodik:):):)
Edesek vagytok a kepeken, biztos jo buli lehett.
Lori es Ruben