2011. február 16., szerda

Hüllőkiállítás




Az építményem, és a kirakóim egy része.. :)

A hét elején még itthon voltam, mert anya nem akarta, hogy csütörtökre újra gond legyen és lemaradjak a farsangról az idén is.. - bár még ki tudja mi lesz reggelig.. :(
Hétfőn és kedden Majával töltöttük a napot. Játszottunk, vásároltunk. Kedden voltunk délelőtt a sószobában is ismét, aztán már mire hazaértünk anyának annyi ideje maradt, hogy kifőzze a túrógombócokat, nekünk pedig hogy megegyük őket és már jött is az alvás. Délután úgy terveztük,hogy apa elvisz a zeneovi foglalkozásra, de potyára mentünk, pedig még siettünk is,mert a foglalkozás elmaradt. De azért nem estünk kétségbe. Még Balázs bácsi maszírozta anyát, addig mi elmentünk a tescoba vásárolni egyet.

Ma pedig már mentem reggel oviba. Bár reggel anyának előadtam, hogy felesleges nekem oviba menni,mert mostmár a Hanga a Biussal játszik és a Beus is talált más játszótársat magának, úgyhogy velem úgysem játszik senki, így akár itthon is maradhatok.. :( És a baj az, hogy megint nem fog sokáig tartani ez a nagy oviba járás, anya már látja most.. pedig még csak 2,5 órája kezdődött az éjszaka... :s de köhögök.. :( És az okát is tudja, de nem tudja mit is tehetne ellene.. Az oviban ugyanis a csapról engedik a fém kancsókat tele étkezés előtt és abból kapunk inni. Nekem pedig az hideg ilyenkor amikor kint ilyen hidegek vannak. Anya is ilyen,hogy nem ihat a csapról vizet télen,mert rögtön fáj a torka meg köhögnie kell. És valószínűleg az én torkom is érzékeny erre... :( Próbálta hogy tett a táskámba teát, az legalább szoba hőmérsékletű lenne, de én mindig elfelejtem, be pedig a terembe nem vihetem magammal,mert az ovónénik nem engedik, hiszen a többi gyereknek nincs tea.. :( Anya szomorú,mert ez így nagyon rossz.. hogy szinte egész télen köhögök meg folyik az orrom.. Aztán itthon vagyok 4-5 napot és a végén már semmi bajom sincsen. Hétfőn és kedden már nem is köhögtem a déli alvásnál sem.. ma pedig az oviban igen.. :( Szörnyű ez... :(

És van egy kislány, aki augusztusban lesz 6 éves. Őt elküldték a nevelési tanácsadóba mert az anyukája szeretné hogy menjen iskolába az idén, ha ez lehetséges. A tanácsadóban azt mondták nekik, hogy 7 éves gyerek szinten van az értelmi képessége, úgyhogy nyugodtan mehet. Anya le volt döbbenve.. :( Máshol viszont szinte az ovónénik nem is említették az anyukáknak,hogy egy ilyen új törvény és lehetőség van..

Ma délután pedig mikor anya és Maja jött értem, beszélgetett még egy kicsit Móni nénivel, aztán mire felöltöztünk és a kapunk kiléptünk, addigra megjelent keresztanyu és Lili. Elvittek bennünket is a hüllőkiállításra a művelődési házba. EGy terembe voltak sorba elrendezve a terráriumok. Két nagy körberácsozott ketrecben volt egy hatalmas boa és egy aligátor is, aki mozdulatlanul feküdt a farönk tetején. Nekem a kaméleon lett a kedvencem. Meg is akartam anyával veteti és hazavinni. :) 3x is visszamentem miután végig néztük az összes állatot. Volt sokféle kígyó, pók, egér, hörcsög, gekkó és más érdekes állatok is. Nekem nagyon tetszett, szívesen elidőztem volna még, csak Maja unta meg túl hamar a dolgot. Az ásványok és kagylók is tetszettek amiket meg lehetett vásárolni, de mi végül nem vettünk semmit. A jegyemet viszont végül elhagytam ami miatt itthon nagyon szomorú voltam. De alkut kötöttünk Majával, akinek a jegye anyu zsebében lapult, és ő kapott helyette egy másik színes szórólapot, a jegyet pedig egy dobozba tettük be,mert elhatároztam,hogy az ilyen belépőket szeretném eltenni és gyűjteni emlékként.

Vacsira fini hurkát és franciasalátát ettem. Most kóstoltuk meg először a hurkát amit az idén csináltak mamáék, ill. aminek az összeállításában én is részt vettem. És nagyon örültem neki hogy ehetek belőle, nagyon ízlett. Előtte még 3 mandarint is benyomtam, meg egy csomó teát.. Látszott hogy napközben nem sok mindent ihattam az oviban.. :( és most is köhögök.. anya meg szomorú és legszívesebben sírna dühében... :(

Nincsenek megjegyzések: