2010. december 13., hétfő

Karácsonyi vásár

A múlt hetem úgy folytatódott hogy kedden már nem jött anya értem, maradtam aludni is az oviban. Főleg reggelente jött rám a köhögés, a déli alvásnál nem volt gond. De a nátha nem akart elmúlni, és még most is tart, sőt szombat reggelre megint erősödött a dolog.. a fene se érti ezt..
Kedden így vígan hódolhattam kedvenc hobbimnak és részt vehettem a zeneovi foglalkozásán is. JÓl éreztem ismét magam és karácsonyi dalocskát énekelgettem miközben anya segített öltözni.

Szerdán és csütörtökön apa is jött elém a oviba. Voltunk postán, kicsit vásárolni, de főleg itthon telt az idő. Sütöttünk egy adag mézes csillagot is a hétvégi köszöntésre. Anya elmaradt szülinapját pótoltuk be,mert eddig csak mi köszöntöttük fel szegényt.. De végül vasárnap is "csak" keresztanyuék és Laci bátyja jelent meg. A többiek beteg voltak, vagy nem értek rá... De a csillagok finik lettek, ki is próbáltuk általuk az új nyújtódeszkánkat. És apa segített Majának nyújtani meg szaggatni, én pedig anyának. Finik lettek!

Pénteken pedig anya autóval jött értem az oviba, majd apát is összeszedtük és mentünk dédihez. Igaz csak egy kis időre tudtunk beugrani hozzá,mert aztán jelenésünk volt a fodrász néniél. Itt ismét sikerült legidétlenebb, s legsüketebb formámat elővenni.. ez utóbbi csak anya és apa figyelmeztetései irtánt volt jellemző.. Anya megint szomorúan lépett ki az ajtón.. és leginkább azért is esik ez rosszul neki,mert a néni egy volt diákjának az anyukája... De hát én nem igazán "értem" ezt,mert eddig még hiába ígérgettem nem sikerült az okosabbik formámat elővenni. Viszont nekem és Majának is lett igazított karácsonyi fizuránk. :)

Itthon pedig anya gyorsan kifőzte az előkészített túrógombóckákat, amit mind be is faltunk. :) Nagyon finik lettek! :)

Szombaton Lilivel közösen töltött vidám délelőttünk volt. Jót játszottunk, keveset duzzogtunk, nem marakodtunk. És néha Maját is bevettük a játékba egész aranyosan. A végén 3-asban memóriáztunk, amin anya jót mosolygott.. :) A hó szakadt, egész nap.. Mire apa megjött, mi pedig felkeltünk hatalmas hó borított mindent. De ezúttal nem szánkózni indultunk hanem az Újpesti Vásárcsarnokot körülvevő térre, ahol árusok kínálták változatos portékáikat, és ahol mama és papa is árusított egy faházban. Megnéztük a sok szépséget. Láttunk egy betlehetem, egy fényben úszó fenyőfát. Ettünk fini meleg és ropogós kürtöskalácsot és ittunk forró teát. Mamáékkal is beszélgettünk és kipróbáltuk milyen a pult másik oldalán állni a faházban. A hó végig esett. Fél 8 volt mire hazaérkeztünk. Ekkor jól bevacsiztunk és egy pohár meleg tej után és egy mese után aludni tértünk.

Vasárnap Majával játszottam, anyának segítettem és apával porszívóztam. Délre minden készen lett, a fini csirkecomb is, amit be is faltam. Aludtam egy keveset és délután megérkeztek keresztanyuék is. Anya isteni bounty szeletet készített meg előkerülte a csillagok is, amik mindenkinek ízlettek. Keresztanyu krémest készített torta formában. Fini volt minden, ittunk, ettünk, a felnőttek beszélgettek. Mi először nem találtuk a helyünket, azaz én folyton a felnőttek között éreztem magam jól és azt hangoztattam hogy felnőttnek érzem magam.. Anya ezzel annyira nem értett egyet. De aztán megtaláltuk a meg felelő játékot közösen, azaz én is csatlakoztoam Majához és Lilihez és csak néha-néha tértem vissza felnőttekhez. Laci bátyjával bohóckodtam, aminek persze köhögés lett a vége... meg hogy apa rámszólt, mert nem igazán megy még mindig az,hogy a bohóckodásnál tudjam hol is van a határ...
Este elolvastuk Kismackó kövtekező állomását, hogy 12-én hogyan találkozott a cicával és az mit küldött a kisjézusnak ajándékba. Aztán külön fürödtünk mert szegény Majának kötőhártya gyulladása van.. fent is mesélt még apa majd nyugovóra tértünk.

2 megjegyzés:

Móni írta...

Majd megnézzük mi is az Újpesti vásárt, ha már ott lakunk :) A jövő héten biztosan eljutunk a gyerköcökkel, mert megkezdődik a téli szünet a számukra.

Anna és Máté

Bea írta...

Nem vagy egyedül ezzel az idétlenjkedéssél.Bence is sokszor csinálja és fel tud vele nagyon bosszantani.Én ezt az ovinak tudom be,mert ha itthon vagy egy ideig olyan jó gyerek tud lenni.
MAjának gyógyulást!
Marciról azt mondta a dokinéni hogy nem annyira beteg.Porlasztani kell,majd janurába megint vissza megyünk.MA nem csak hurutosan hanem krupposan is köhögött.Nem hiszem hogy a fogak,mert már csak 4 rágó hiányzik neki( ha jól számoltam és 20nak kell lennie)és azok sincsennek megduzzadva.Szerintem nem ettől köhög és taknyol szegény,de bár inkább ez lenne.....
Puszi::Bencikusék