2010. december 25., szombat

Az év legvarázslatosabb napja

Reggel én voltam az első angyalka.. :d Anyát hagytam aludni fél 9-ig annak tiszteletére, hogy szegény Maja egész éjjel köhögött, és szinte semmit nem tudtak aludni és fáradt volt.. :d
Aztán egy tejszínhabos, csokidarás kakaót kaptam érte cserébe, nagy örömömre. :D És a kalács is nagyon fini volt, ami anyu szerint nem is lett jó..
Utána játszottunk kicsit Majával. Megépítettük a héten már 3-szor azt az autópályámat ami egy 3d-s kirakó és utána autókáztunk rajta.
Aztán pedig jött a nap egyik fénypontja. Anya lehozta az izzókat és elkezdték apával felrakni a fára az égősort.. Én már tűkön ültem, alig vártam hogy a díszítés következő részéhez érjenek és segíthesek nekik.
Ilyen lett az végeredmény! :)


És hogy milyen csodás a gyermeki agy. Csodák, csengőszóra feldíszített fa és meglepetés ajándékok nélkül is kreál magának meglepetést. Az ajádékok nálunk a szekrény tetején sorakoznak, ahogy közeleg a karácsony. BEcsomagolva, hogy véletlenül se derüljön ki melyik doboz mit tartalmaz. És hát ezt már Kristóf észrevette és tudja.. De mikor a déli alvásból felébredt és a csomagok a fa alatt voltak már, akkor megkérdezte, hogy: Anya tényleg a Jézuska tette a csomagokat a fa alá? De nem csapsz be, tényleg?? A következő kérdés pedig az volt, hogy hogyan tudta az a pici baba odatenni őket... ÉN pedig válaszoltam neki,hogy az angyalkái segítettek... :D Így is meg volt a csoda.. ő maga teremtette. És hatalmas élmény volt hogy a fa díszítésében is részt vehetett... :)







És hogy még tovább húzzuk a várakozás varázsát gyümiztünk, sütiztünk egyet, sőt az én kérésemre még csillagszórót is gyújtottunk mielőtt a fa alatt sorakozó ajándékok bontogatásához kezdtünk volna.




De aztán nem volt menekvés.. :)






A moszkvics volt a sztár!



És a végkifeljett, hogy a nagy dobozról is lekerült a lepel!





Az est hátralévő részében pedig főzőcskéztünk és meséztünk. Persze mind a kettő tevékenységet úgy végeztem hogy a moszkvics a kezemben volt.. :D el sem engedtem. :D
Aludni is azzal szerettem volna menni de anyával megállapodtunk hogy a komód tetejére teszem pihenni újdonsült barátomat. :D
Az utolsó ádventi zsebben Maja kapott egy diafilmet, ami Pöttöm Panna meséjét rejtette. Este a fini rántotthal vacsi után meg is néztük közösen. Aztán pedig - bár nehezen, mint az elmúlt este - de sikerült álomra hajtanunk a fejünket. Én pedig békésen aludtam egészen reggel fél 7-ig. :D

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Lehalkul a város zaja karácsony estére. Melengeti lelkünket a kicsiny gyertyák fénye. Megszületett a szeretet e napon, hogy az embereknek hitet, reményt adjon.

BOLDOG KARÁCSONYT NEKTEK! :)

sedith írta...

Szép ünnepetek volt és gyönyörű fátok!!!:)
Boldog új évet!:)

Bogár és Gerti írta...

Nagyon sok boldogságot az ünnepek utánra!
Puszi