2010. augusztus 1., vasárnap

Vizibicikli

Mióta anya említette, hogy a nyaralásba lehet hogy lesz alkalmunk vizibiciklizni, azóta nem bírtam magammal. Sokszor emlegettem,és mivel még sosem ültem rajta és nem is láttam, igen kíváncsi voltam mi is az.

Ma délelőtt a fenti közös hancúr után reggeliztünk, aztán magunk játszottunk Majával még az ebéd elkészült. Utána elugrottunk a lidl-be vásárolni majd a tescohoz is elmentünk,mert a dm-be anya akart venni még ezt meg azt. Mi is választhattunk Majával magunknak egy-egy állatkás fürdőhabot. Hazaérve megettük a fini göngyölthusit és a krumplipürét, na meg a bablevest. Desszertnek mama szederinás-túrós sütiét ettük meg, ami szintén nagyon fini volt. Anya csak lesett,hogy hova fér belém ennyi ennivaló.
A délutáni alvás kissé kurtára sikerült,mert egy nagy durranásra ébredtem. Anya is majd kiugrott a bőréből. Végül is aludtam 1 órát, ami nekem már elég. És így hosszabb volt a délután. Anya telelrakta a piknikes kosarat és a fürdőtáskát és Bánkra indultunk. Nagyon izgatott voltam a vizibicikli említése hallatán, hát amikor megláttam. Három vizibicikli ment a tavon, egy RENDŐRSÉG, egy TŰZOLTÓSÁG és egy TAXI felirattal. Alig vártam hogy fél 5 legyen,mert csak akkora volt szabad időpont még és mehessek vele.
A tó körüli úton - mert a távolabbi parkolóban álltunk meg és majdnem körbe kellett járni a tavat mire a starndra értünk - sok horgászó embert láttunk. Folyton horgászni akarok, ezt emlegetem apának, dehát apa sose horgászott, így nem valászínű, hogy ez a vágyam valóra válik. Viszont az egyik bácsi éppen egy szép nagy pontyot dobott vissza a vízbe mikor arra mentünk, és ahogy a felkiálltásom meghallotta megfordult és megmutatta előtte a halacskát. Én megkérdeztem tőle, hgoy több halat is fogott-e, és ő megmutatta nekem a szákban a másik két szép nagy halacskát amit fogott aznap.
Találkoztunk mamáékkal is, majd megkerestük a strand bejáratát. Beérve meguzsiztunk nyugiban. Ettünk fini dinnyét amit a lidl-be vettünk délelőtt. Apával már hetek óta majd "bedinnyéztünk", de anya mindig azt mondta ,hogy még mamáéknál van sárgabarack, addig nem veszünk dinnyét... De most megkegyelmezett. :):) Ettem még kukoricát is 2 csövet. Aztán kipróbáltuk az ugráló várat, amivel éppen szemben telepedtünk le és nagyon élveztük. Főleg hogy rajtunk kívül 1 kislány volt csak, így nem ugráltak a nyakunkra, fejünkre.


A nagy csúszdásra is merészen felmentem, de így csupaszon nagyon meleg volt, főleg a lábamnak, úgyhogy végül visszamásztam a létrán és nem csúsztam le..


Ezután pedig megmártóztunk a tóban, ami először naggggggyon hidegnek tűnt, és hát mivel nem egy sekély fajta... (kb. 2 méterig ért le csak a lába) így apa kicsit megmártogatott benne, aztán elszaladtam az úszógumiért és úgy próbáltam megmártózni. De mikor már hozzászoktam nagyon élveztem, ki se akartam jönni. Mondtam hogy az én bőröm már megszokta a vizet, nem is fázik. :)

Aztán végre eljött a fél 5 és mehettünk vizibiciklizni. Tekerni nem bírtam apa mellett, az nem tetszett, apa meg örült a végén hogy csak fél órára béreltük,mert kezdett a kocka hasa kialakulni,hogy négyünk súlyát "cipelte" és egyedül tekert. Anya bennüket őrzött folyamatosan. Eltekertünk a tó másik végéhez is, hogy mamának integessünk. Meg gyorsan azt is elmeséltem, hogy nagyon jó a víz és nagyot fürödtünk benne.



Miután Majáékat kitettük a partra, anya csinált rólunk képeket a vizibiciklin.
Utána még mi apával visszamentünk a vízbe pancsolni egyet. BEúsztunk mélybe is úgy hogy apa hátába kapaszkodtam. Most már ettől sem féltem bátor voltam és élveztem.



6 óra után leeresztették az ugráló várakat, meg szétszedték a trambulint. Én éppen a vacsim végét ettem akkor és kicsit szomorú voltam hogy nem volt időm a trambulint kipróbálni. De anya szerint lesz még rá alkalmam máskor is. Aztán hazafele még váltottunk pár szót mamáékkal és megnéztük a néptáncos énekes néniket és bácsikat, akik éppen szlovákul énekeltek. Nekem nagyon tetszett, fel szerettem volna menni a nézőtérre és onnan nézni, de már 7 óra volt. Egy kicsit néztük őket, aztán elindultunk vissza az autóhoz.
Anya még készített pár fotót rólam a tó partján és megbeszéltük,hogy ide még minden képpen visszajövünk máskor is.





1 megjegyzés:

Móni írta...

Ez egy igazán szuper nap volt!!!! Kukorica, dinnye, vizibicikli ez mind nekünk is tetszett volna, na meg az ugrálóvár is! Reméljük még marad a meleg, hogy augusztusba még eljussunk mi is 1-2 jó helyre!
Anna és Máté