2010. július 31., szombat

Mamázós napok és a várva várt Simák találkozó

Csütörtökön délután a mamáékhoz mentünk mert papa ismét barackot szedett. Odafele anya kitalálta,hogy mivel papa a barackosban volt, menjünk be hozzá. Egyből hozzá is kezdtem segíteni a papának, igaz hogy utána a ládában valami miatt több lett az apró zöld, mint az édes érett barack. :D HIába, én leszedtem mindent amit elértem. :D Felmásztam a létrára is és reklamáltam hogy nem érem el a fán a barackot. Aztán találtunk egy sárgaszilva-fát apával és arról ráztunk le fini érett szilvát és azt ettünk. Mamáékhoz érve az udvaron motoroztam, homokoztam, hintáztam egy kicsit még. De a hüsi idő hazazavart bennünket. Előtte azonban még Maja fele kalácsát megettem,mert annyira éhes voltam, hogy meg akartam halni és nem bírtam ki hazáig.


Pénteken anya barackos pitét sütött és bablevest főzött délelőtt, délben pedig jól belaktam belőle.. :p Fini lett.. Délután apát elvittük egy maszek munkához, aztán elmentünk fagyizni anyával. Még sose ettem madártejet - mert botor mód anya nem szeret készíteni - de a fagyikból azt választottam és nagyon ízlett. Aztán még nem is végeztünk de apa telefonált, hogy ő bizony már végeztt és vár a játszótéren. Ott nagyon belevetettem magam a játékba, még barátokat is találtam és ezúttal nem csak a felnőttek között. Igaz hogy a lány pár évvel nagyobb volt nálam és a velem egykorú fiúval nem akartam sem libikókázni sem mászókázni, de legalább nem csak a felnőtteket nyaggattam, anya szerint. Csúszdáztam, a forgón forogtam amitől anya és apa csak szörnyülködött mert a nézésétől is hányingerük lett.. "Kire ütött ez a gyerek?" :):):)


Ma pedig már reggel, egy bőséges közös reggeli után, összeszedelődztünk és mentünk mamáékhoz. Anya nagyon pesszimistán úgy gondolta hogy nem nagyon lesz kinti játék, a hajnali nagy eső után, de szerencsére tévedett. Nagyon melegen sütött a nap, úgyhogy végül az udvaron kötöttünk ki. Autóztunk, motoroztam, szaladgáltunk, saraltunk, játszottunk és nyafogtunk is kicsit Lilivel. Aztán papa felvetette hogy a barackosba kellene mennie még leszedni a 2 fán hagyott barackot. Így mi is apával és anyával autóba ültünk és mentünk vele. Nagyon jó volt! Fára másztam és nagyon élveztem, lógtam rajta mint a kismajom. :)




Láttunk lepkéket, Maja vödörjébe egy szöcske is beleugrott, azt is megnéztem közelről. Annyira közelről, hogy a végén rámugorva távozott a vödörből, én viszont nem ilyedtem meg tőle.. Sőt.. Talált anya két kis békácskát is ugrálni a fűben és én megfogtam az egyiket.




Megmutattam mindenkinek, aztán anya tanácsára a kerítés mellett a nagy fűben szabadon engedtem, hogy nehogy rálépjen valaki.
Mamáékhoz visszaérve fini paprikás krumpli volt az ebéd, aztán az alvás már inkább csak pihenés lett, max. 30 percig szuszoghattam egyenletesen, de nekem már szerencsére ez is elég. Este nem is jöttem le, hogy bármi bajom lenne... :D Utána papával és apával a Forma-1 időmérő edzését néztük egy darabig, majd mikor Maja is felkelt elindultunk,mert a Simák találkozó már 11 óra tájban elkezdődött. Sokan voltak, sajnos velem egykorú gyerek pont egy sem. Majának volt 3 kicsi játszópajtása is, és tőlem nagyobb, 12-16 éves gyerekek voltak még. De persze nekem ez sose okozott gondot, én mindenkivel lelálltam beszélgetni. Motorzotam a másfél évesek bébitaxiján, aztán addig nyafogtam még kisütött a nap, ami persze 3 óra fele elbújt, ahogy a házból mamáéknál kiléptünk, és így apa megkegyelmezve beengedett a medencébe a felnőttek őrző tekintete mellé. Mély volt a víz, de én először éreztem jól magam ilyen környezetben. Jancsi bácsi vigyázott rám. (mert mi reggel még azt hittük nem lesz itt fürdés és a fürdőruhák itthon maradtak.. Kristóf persze anélkül is jól mutatott a vízbe, mi már kevésbé mutattunk volna... :) ) Nagyot hancúrzotam.





Ettem rizst és fini fasírtot, meg egy tányér sütit, anyu már a nézésétől is rosszul volt. A végén még két marcipánosat is becsomagoltak nekem,mert azt is meg akartam enni (6 szelet után, amit bár kétszerre evett meg, de én soknak éreztem) és hazahoztuk. Aztán 6 óra után elköszöntünk - én okosan, hiszti nélkül tettem amiért anyu hálás is volt. Mamáékhoz beugrottunk még, Maja vacsizott, összeszedtük a holminkat és jöttünk haza. Itthon ettem még egy fini főtt kukoricát és egy pohár tej valamint a szokásos dolgok után aludni tértem.

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

De jo lehetett a barackosban:) Foleg latni olyan sok kis allatot! Nagyon edi vagy a fas kepeken.
Ez a csaladi talaka jol hangzik, gyakran van? Es micsoda szep napotok lett az esos reggelbol! Anya ne legy ilyen pesszimista legkozelebb:)
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Jaj,Kristófka,hát hogy Te ilyen jó étvágyú kisfiú vagy,akár csak a mi Majánk!:p;)
Mia egyáltalán nem akar enni semmi normális ételt,már nem tudunk mit csinálni vele...:s

A békafogdosásban pedig Miával biztos jól ellenél,mert Mia is imádja a kis békákat,anya már nem győzi magyarázni neki,hogy agyonnyomja szegényeket,a kis markában néha 3-4-et is húrcolász...:s

Jó lehetett a családi összejövetel és a pancsi is!:)

Puszi,szép vasárnapot Nektek!