2010. augusztus 19., csütörtök

Melinda


Nyaralásunk előtti napokban babalátogatáson voltunk. Mikor a déli alvásból mindenki felébredt és apa is befutott, elindultunk Lívi és Laci pici babáját meglátogatni Erdőkertesre. Én már nagyon vártam és nagyon boldog voltam hogy oda megyünk. Éva nénivel hamar megtaláltam a közös hangot és élveztem ha valamit megmutatott vagy elmagyarázott nekem. A kertben is találtam mindig valami elfoglatságot, még a többiek a teraszon beszélgettek vagy éppen Melinda elaltatásával voltak elfoglalva. Megérkezésünkkor még éppen aludt a baba a mózeskosárban,mert előtte vásárolni voltak és az autó elrázta őt. Majával föléáltunk és nem győztük csodálni, macerálni. Lívi mondta,hogy ennie kellene, így ideje felébrednie, ezért egyből hozzá is kezdtünk, hogy tegyünk róla. Simiztük a fejét, arcát, lábacskáját, hasikáját, nagyon tetszett nekünk.

Puszikákat is kapott természetesen Melinda mind a kettőnktől. Inkább Maja volt tőle elragadtatva, de én is megcsodáltam a babát. Líviék engem is felköszöntöttek az elmaradt névnapom alkalmából. Egy klassz kirakót kaptam amit a nyaraláson ki is próbáltunk. Verdás, és 2 képet sikerült is kirakni a 4-ből.

Ettünk fini sütiket, ittunk fini üdítőt és kellemesen eltelt a délután. Még a szomszéd nénivel is leálltam beszélgetni, ami persze tőlem nem szokatlan cselekedet. :)

Nincsenek megjegyzések: