2010. április 6., kedd

HÚSVÉTOLÁS

Húsvét mindkét napja nagy izgalomban telt! Sőt.. nekem már pénteken elkezdődött az izgalom és a meglepetés. Anya barátnőjéjék ígérkeztek be délutánra Lívi és Laci, akiket folyton emlegetek és nagyon szeretek. Igaz késtek, de Lacival nagyon jót játszottam beszélgettem. Olvasott nekem mesét és nagyon élveztem a vele töltött időt. Kaptam egy kafa autót,mert azt hitték márciusban ünneplem a névnapom. Persze nem bántam.. :)
Ettünk fini fánkot, amit anya sütött és most sokkal jobb lett mint farsangkor.. És egy kicsit később mehettem aludni.

Vasárnap már 9 óra volt mire kiértünk mamáékhoz,mert Maját hagytuk tovább aludni. Egy kicsit bent voltunk, de aztán anyáék jobbnak látták ha kivisznek tombolni, főleg hogy a beígért eső még nem érkezett meg és a napocska is sütögetett.. Aztán közben nyuszilesre is indultunk ahogy kiértünk,mert anya látta az utcán szaladni a nyuszit..
A végén keresztülfutott az udvaron és mindenfelé tojásokat hagyott, a fészer alatt pedig kosarakban az ajándékokat.
Bicikliztünk, motoroztunk, autóztunk az udvaron és ebédre mama fini sültcsirkével, salátával és hajába sült krumplival várt bennünket odabent. Így kellemesen telt a délelőtt. Aludtunk is egy jót, aztán délután folytattuk tovább a játékot. Ki is mentünk kicsikét, amíg hideg nem lett, aztán bent játszottunk.

Hétfőn már korábban érkeztünk meg Kosdra,mert már fél 9kor papa, apa, keresztapu és én indultunk is a faluba 7 helyre locsolkodni. Gyönyörűen mindenhol elmondtam a hosszú locsolóversemet, mindenki nagyon megdicsért, és csak gyűltek az ajándékok. Aztán fél 11kor pedig apával ketten Vácra is bejöttünk,mert itt is még 6 helyre el kellett mennünk. Jól el is fáradtam,mert 2 óra volt mire mamáékhoz visszaértem. Nem is aludtam, így a délután kissé lelassulva, pihenősen telt.













1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo kis husvetod volt neked is.Jo sok helyre mentel locsolni es nagyon ugyes vagy hogy elmondtad ugyesen a versedet.Igazan gyonyoruek vagytok Lilikevel a kepeken.puszika