2009. december 2., szerda

Ovi és ádventi várakozás


Bizony, kedden már voltam oviba, és azóta is megyek. Tegnap pl. anya egyedül jött értem,mert vacak idő volt és Anikó vigyázott addig Majára még anya elugrott kocsival értem. Nem voltam túl boldog,mert 3-ra odaért, amikor még aludtam. Az ovónéni úgy ébresztett és nem is uzsizhattam a többi gyerekkel, ami miatt egy kis hisztit is lerendeztem öltözés közben. HOgy mindenki lássa milyen is vagyok.. Anya örült.. :( Hazafele megettem a banánomat, aztán itthon gyorsan a kenyeret is és már mehettem is Anikóhoz játszani. Jól éreztem magam a 2 óra alatt, és ragasztott képekkel, repcsikkel felkapolva jöttem haza. Este pedig levette anya az asztalról azt az ádventi naptárat, amit tavaly a mamától kaptam. A kismacók nagy utazása a címe, és ádvent minden napjára egészen karácsonyig van egy-egy kis történet. A végére kiderül,hogy a kis mackó eljut-e Betlehembe, és elviszi e az állatok ajándékait a kis Jézusnak, és hogy ki mit küld neki. :D
És persze elsején reggel ahogy jöttem le a lépcsőn egyből meg is láttam az ádventi naptárat immár a szokásos helyre felakasztva.. :D Egyből teljesen felébredtem. Az első nap egy csokik volt a zsebben. Ma pedig egy felhúzhatós Berti a busz. :D El is vittem egyből az óvodába. :D

Egyébként jól vagyok. Ma reggel apa és a munkatársa vittek ovodába,mert sajnos Maja nincs a legjobban... De én nagyon élveztem. És délután pedig keresztanyu jön értem.

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Lilinek még nem jutott ajándék a naptáról :S ... mi este bontunk, ha megérdemli :P ... attól félek nem sok fog kinyílni :P
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Orulunk hogy jol vagy es hogy mar jarsz az oviba.puszika

Melinda írta...

Szia Kristóf, most biztos meg fogsz lepődni, hogy annyi sok hónap kihagyás után újra jöttünk, de mit tegyünk? Kíváncsiak vagyunk (és persze voltunk is, csak hát internet hiányában a napló olvasása sem megoldható) Rátok és ha nem bánod,ezek után is jövünk.
Visszaolvasni most mindent nem tudtunk, de meg kellett állapítanunk Anyával, hihetetlen sokat nőttetek Majával együtt, gyönyörűek vagytok nagyon! Sajnáljuk a sok betegeskedést, remélhetőleg ezek után ezek már elkerülnek benneteket!
Sok puszi Nektek,
Melinda és MÓni

Lori and Ruben írta...

Nagyon szep a naptarad! Remelem a kismacko eljut Betlehembe:)
Szegeny Majanak meg egy jo adag gyogypuszi! Es te ne legyel am beteg!!!
Lori es Ruben

Móni írta...

Nekünk is van ádventi naptárunk :) Egy kis házikó sminek 24 fiókja van, minde nap van benne 2 db csoki. 1 a Máténak 1nekem :))
Anna és Máté