2009. november 30., hétfő

MÉg ma itthon.. talán holnap már ovi..




A hétvégén én már jól voltam, Majánk kevésbé. Így főleg itthon töltöttük az időt, bár a kedvünk, étvágyunk mindkettőnek jó volt és virgonckodtunk is eleget. :D Na meg rendetlenkedtem, szófogadatlankodtam és kötözködtem Majával... :S
De tegnap sokat játszottunk együtt. Építettünk, autóztunk, vonatoztunk apával. Zenét hallgattunk, hancúroztunk 4-esben. Bár folyton az kell nekem ami Majánál van. Mindent elszedek vagy azzal hogy nem szabad, vagy csak valamit meg akarok mutatni rajta. Maja meg vagy zokon veszi, vagy onnantól már nem is érdekli és otthagy. MEgtaláltam anya régi egerét és annak az adóvevőjét, és most azzal számítógépezek. A kispárna a monitor. :D Voltunk lent sétálni is tegnap, de elég hideg volt, fújt a szél, úgyhogy elmentünk a főtérre aztán mire anya is lejött Majával már vissza is fordultunk. Megnéztük még a vonatokat és jöttünk haza ebédelni.
Szombaton apa nem volt délelőtt és még anya főzött én sokat játszottam a számítógéppel. A Traff játékkal gyakoroltam a közlekedést, meg minden féle okos dolgot. Szineztem, mesét néztem. Délután pedig itthon játszottunk közösen.
Pénteken voltunk délután egy gyors bevásárláson a diszkontban anyával. De esett az eső és egész nap ramaty idő volt, így tényleg gyorsak voltunk. Vettünk még tejet és körülbelül apával egyszerre értünk haza.
Ma délelőtt még Maja aludt, anyával alkottunk. Csinálhattam én is karácsonyi ajándékokat mindenkinek. Anya elővette az egyik elfekvőben lévő levegőre szilárduló "gyurmáját", én meg a nyújtófámat és a kiszúróformáimat. És készítettem minden fele karácsonyi díszt. Aztán pedig színes gyöngyökkel díszítettem meg.. :D Anya csak aszisztált, szinte mindent én csináltam és nagyon élveztem. Még este is mondogattam, hogy milyen jó volt együtt alkotni. Kb. a fele készült el az ajándékoknak,majd egy másik napon, mikro Maja délelőtt alszik, folytatjuk anyával, és akkor mindenkinek jut ajándék. Anya szépen becsomagolja celofánba, azt ígérte! :D:D
Aztán ahogy Maja felkelt, levittük a doktor nénihez és anya akart nekem az oltáshoz időpontot kérni, mert végül a hétvégén apával meg hányták/vetették és e mellett döntöttek. El is mondták nekem is,hogy majd kapok egy szurit, de anya meg apa is fog kapni. Erre a doktornéni bőszen beadta nekem is egyből,mert volt éppen egy kis másfél éves páciens, akit oltott előttem. :( Na amikor a baba sírva fakadt, akkor én is elkezdtem, de mondta a doktor néni,hogy én nem olyat kapok, nem kell sírni. Csak a fogam kell összeszorítani, meg hát a babának foga se volt :p ő nem tudta összeszorítani. Amikor a tűt belém szúrta elkezdtem hogy "jaj-jaj-jaj" és végig ezt hajtogattam síros hangon, de nem sírtam. Szépen lassan nyomta bele az anyagot a doktor néni a kezembe és közben arról diskurált velem, hogy milyen matricát szeretnék majd. :D Én pedig egy hős voltam és NEM sírtam. :) Mostmár csak anyuék vannak hátra, de ezek után behajtom rajtuk is. :)
Hazafele a gyógyszertár előtt rendetlenkedtem egy sort.. anya már hangosan veszekedett, mindenki őt nézte.. nagy élmény volt neki... :( Aztán itthon ebédeltünk és most a déli csendespihit töltjük.
HOlnap pedig megyek reggel oviba, reméli anya eléggé megerősödtem hozzá.. És holnap délután Anikó is vár, megyek hozzá játszani. :)

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Reméljük,tudtál menni ma oviba.:)
Én is (Mia) ma voltam végre bölcsibe,jól is éreztem magam,csak anya már megint ideges,mert alig voltunk,sok gyerek beteg...:o:s

Igazi hős vagy,hogy nem sírtál az oltáskor.;)

Mi még nem vettük fel,igaz,a felnőtt adagokat már megvettük,de valahogy még nem szántuk rá magunkat...:o

Puszika!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat remeljuk hogy mar mehetsz az oviba gyogyulj meg hamar.puszika