2009. augusztus 25., kedd

Szuperre sikerült vasárnap

Vasárnap itthon voltunk egész nap. Játszottam egyedül, apával, kirakóztam. Aztán délután feljöttek Liliék és nagyon jól elvoltunk. Maja itt mászkált körülöttünk mi meg játszottunk. És anya kitalálta,hogy rendeljünk pizzát és vacsizzanak itt keresztanyuék, Lili pedig fürödjön meg velünk. Nagyon örültünk neki és remekül éreztük magunkat. A kisasztalom kikerült a konyhába már a délután folytán mert gyurmáztunk. Így ott vacsiztunk Lilivel. Aztán az összerámolás után Maja ment a kiskádba (amit a wc tetejére tett merev pelekázólapra szoktunk tenni), Lili pedig vele a fürdőkádba. Anya csinált habot és nagyon jót játszottunk. Még egy kicsit Maját is berakta közénk a nagykádba. Sajnos fotó nem készült csak a kamerával videózott keresztanyu. Nagyon jól éreztük magunkat.
Aztán Lilinek adtam kölcsön rucikat és elköszöntek. Apa még mesélt nekem, anya megetette Maját és úgy feküdtünk le. De annyira fel voltam pörögve,hogy nehezen ment az elalvás. Már negyed 10 is volt mire elcsendesedtem. És éjjel is fentvoltam. De anyáék megbeszélték hogy mikor mamáék házára vigyázunk mert ők nyaralnak, egy este ők is kijönnek és megismételjük ezt a murt egy szalonnasütés keretein belül. :)
Tegnap apa még itthon volt. Elmentünk a bankba ahol jó fiú voltam. Ez mostanában nagy szó mert mindenbe belemászok, mindent tudni, fogni, látni akarok és anya ettől a plafonon van. Aztán a magyar u.-ban bevásároltunk, voltunk patikában is anyával. Majd hazajöttünk, és még Maja aludt apuval játszottam.
A délutánt is itthon töltöttük, akkor már kissé haszontalankodni is sikerült,mert nem voltam képes elvonulni még negyed órára sem egyedül játszani, csak nyafogtam..
Hát a ma délelött egy részére is ez volt a jellemző. Fél 8 fele keltünk, én kicsit előbb. És a reggeli után lementünk a városba. Elsétáltunk az ovihoz megkérdezni,hogy jövő héten mikortól lesz már mind a két ovónénim. Hétfőn már mehetek is oviba, addigra mindenki visszajön a nyaralásból. Vettünk kenyeret, anya órájába - kb. 4 hónap után - végre kicseréltettük az elemeket. Itthon meséztem egyet, a mesetv.hu-n talált anya nagyon szuper meséket, amik az ő kedvencei voltak gyerek korában. Aztán jött a nyűglődés. De anya megfenyegetett,hogy ha nem foglalom el magam,akkor nem nézhetek a héten több mesét... :(
Ebédre fini barackosgombócot ettem, aztán elég ügyesen elaludtunk Majával együtt.
Holnap pedig a mamáéknál leszünk Kosdon. Talán a nyáriszünet utolsó ilyen egész napos kiruccanása lesz.

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ez az egyedül nem vonul el játszani nálunk is igy van. Nehogy mán anyának jó legyen:)
Jó lehet együtt fürödni, nekünk még kicsit várni kell rá, mig Ruben rendesen meg tud ülni.
Lori és Ruben

Bogár és Gerti írta...

Ősszel azért még lehet csavarogni nagyokat ;) Télen meg még mókásabbakat :D ha esne netán a hó :) Szóval nem kell elkeseredni, hogy vége a szünetnek :)
Puszi