2009. július 15., szerda

Mamáék, Lilike, meleg


Hát nagyon.. mit ne mondjuk borzasztóan.. Bár én jobban viselem, Maja kevésbé.. Tegnap délben is hiába tett le bennünket anya egyszerre és aludtunk el kb. 3 perc alatt, Maja 40 perc múlva felébredt és engem is felkeltett,mert utána meg lent sikítozott... :( De azért az is elég volt hogy 50 percet pihentem, nem volt semmi gond délután. Sőt.. tegnap anya szerint nagyon szófogadó aranyos kisfiú voltam. Eljátszottam egyedül is, meg kicsit délután anyával is. Apa későn jött tegnap meg hétfőn is, így vele nem.

Hétfőn egész nap mamáéknál voltunk, kint játszottam az udvaron,nem hisztiztem, jól éreztem magam. Délben anya úgy ébresztett fél 3kor olyan nagyot aludtam. Este pedig kint pancsiztam mert tudtuk,hogy apa későn jön, és anya nem akart még engem is.. de a végén egy gyors zuhanyra jutott idő mert befutott apa.

Tegnap pedig úgy fürödtünk este,hogy Maját a wc tetejére rakott kiskádba tette anya, én meg a nagykádba kerültem, és együtt pancsiztunk... :) Közben jött apa is és ő is segített anyának. Délben a félresikerült alvás után mentünk le kicsit vásárolni, de Maja nem jól viselte, így alig volt több mint 1 óra. Itthon megettem uzsira egy csomó sárgabarackot, most az a sláger, vacsira pedig virslit.

Ma pedig reggel korán szedelődzködtünk, és a piac után, ahol anya tejet vette egyből mentünk Lilikéjékhez. Már 8kor ott voltunk. :)

Lent játszottunk az udvaron, Maja meg szinte az egész délelőttöt végigaludta. Nem csoda! Lent Margó néni lakásában fantasztikus az idő még ilyenkor.

Aztán fent Keresztanyu megmosdatott bennünket, kaptunk tiszta ruhát és mehettünk is ebédelni. FIni leveske volt és a zöldbabfőzit is előzetes fintor és nyafi után szépen megettem, ízlett is azt mondtam. Aztán jöttünk haza.. nagyon meleg van kint és bent is. Nehezen de elaludtunk.. kérdés hogy meddig fog tartani és hogy mi lesz itt estig na meg holnap... :(

Ja és ma is moszkvicsoztam keresztanyuéknál, rettentően oda voltam meg

vissza! :D

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Tudom, hogy nehéz elviselni ez a nagyon meleget, de remélem kitart addig, mig odaérünk:)
A délutáni alvással kapcsolatban meg azt vettém észre Lorinál, hogy ha csak 1 órát alszik, akkor sokkal jobb a kedve. Furi, de nála igy müködik.
Debi

Bea írta...

Nálunk is kibírhatatlan a meleg,tudom ez nem vígasztal.Bencikusék

Névtelen írta...

Nálunk sem megy mindig a közös alvás, de azért abból van több. A meleget mi sem bírjuk. A Palota játékok szupi program, de mi mindig lecsúszunk róla :-(
Tiborfi

Bogár és Gerti írta...

A hidegfront sem lesz jobb :S
Puszi