2009. április 13., hétfő

Húsvét hétvégéje























Mozgalmas napok állnak mögöttem, főleg a mai. Most a változatosság kedvéért visszafele haladok az időben.

Ma volt a nagy húsvéti öntözések napja. Az előző bejegyzésbe leírt versikével készültem, de minden alkalommal édesen megkérdeztem apát "hogy kezdődik?" és mindehhez a szemöldököm is összenvontam, úgy néztem.. mint aki nem tudja. :) De a Rózsa szó elhangzása után szépen elszavaltam. Volt is tojáska, nyuszika, pénzecske, ajándékocska bőven a tarisznyában délutánra.

Reggel már 7 óra 55kor az autóban ültünk és mentük ki Kosdra. Anyáék voltak a fürgék,mert mi Majával nagyon jó rekordot aludtunk, és kipihenten ébredtünk.

Odakint már papa is díszbe öltözve várt bennünket. És negyed 9kor el is indultunk. Először Kosdon, papával közösen mentünk locsolni a rokonokat. Anya szerint papa nagyon boldog volt, hogy az unokájával mehetett locsolkodni. :) Meg persze én is nagyon örültem neki, hogy apa csak a háttérben meghúzódott, és én lehettem papa egy szem unokája. :):)

Háromnegyed 11 fele végeztünk Kosdon. Akkor papát hazavittük, Lili és keresztanyu ott vártak ránk, így őket is meglocsoltuk. Aztán pedig mentünk Vácra. Ott már apával ketten voltunk, de lelkesen mondtam a verset és locsoltam mindenkit. :)

Fél 2 is elmúlt mire visszaértünk mamáékhoz. Akkor ettem anyával egy tányér leveskét és kettő után feküdtem le. De kellett is a pihenés,mert nagyon elfáradtam. Anya úgy ébresztett fel fél 4 után. Így a délután kicsit hisztivel tarkított volt, de anya pontosan értette a nyűglődésem okát, így hamar elterelték a figyelmemet és békéssen fejeződött be a nap. Elaludni nehezen sikerült a fáradtság ellenére, hiszen nagyon fel voltam ám pörögve.

De az ébredés után rettentően boldog voltam,mert ahogy uzsiztam újra megjöttek Liliék (hazamentek, hogy Lili tudjon nyugodtan aludni). Mert elalvás előtt a nagy szívfájdalmam ez volt, hogy nem játszhatok már Lilivel. :) Így az udvaron egy kis közös játék is belefért.

A vasárnapi napunk is mamáknál telt. Reggeltől kint voltunk Liliékkel együtt. De először még ébredés után itthon várt a meglepetés. A nyuszi beosont az éjjel és az ágyam mellé letett egy csomagocskát. Benne volt Toby a gőzkocsi, ez lett a legnagyobb sláger aznap. 2 foglalkoztató füzet, ami szintén tetszett mert még ma este is emlegettem és mondtam hogy alig várom a holnapot, hogy megnézzük milyen feladatok vannak benne. Egy szuper színesceruzakészlet és persze csokinyuszi. MÉg az ágy alá is benéztem, hogy nem bújt-e ott meg a nyuszika, de nem találtam már sehol. :)

Mamáéknál is folytatódott tovább a vadászat. Ahogy bent játszottukn egyszercsak keresztanyu szólt, hogy az előszobában a virágok között látott valamit ugrálni. Kiszaladtunk, és ott voltak a csomagocskák, benne az ajándékokkal. :) Nagy volt az öröm. Aztán meg az egyik szoba ajtajában találtunk becsomagolt dobozokat. :) Mesekönyv, szinező, Percy vonat, ing, verseskönyv voltak a csomagokban.És volt ott egy "papír"sárkány is, ami nagyon tetszett és úgy örültem neki,mert az egyik Micimackós mesében papírsárkányt eregetnek, és nekem az az egyik kedvenc mesém. Délután keresztapuval meg apával ki is próbáltuk a kertben. :)

A nap többi része is játékkal telt. sőt, ahogy délután a kertbe kimentük apáékkal virágot szedni, hát arra jöttünk be, hogy az udvart telepotyogtatta a nyuszi tojáskákkal. Volt ott kindertojás, pici csokitojás.. Lilivel lelkesen szaladgáltunk és szedegettük össze. Aztán pedig igazságosan megosztottuk a zsákmányt. :)

Az új bicómat is megmutattam mindenkinek, de mamáék udvara sajnos lejtős. És sem a betonon sem a füvön, ami meg túl hepehupa volt, nem igazán ment a tekerés. Anya még félt is hogy fejreállok, így csak mindenki megcsodálta és visszakerült az autóba a bringa. Pedig itt a városban már nagyon ment. Szombaton délután 2 órán keresztül voltunk lent. Eltekertem a térig és ott bringáztam. Mikor elfáradtam anyuékkal beültünk a csokizóba egy forró csokira... :) nagyon fini volt, aztán mentem bicózni tovább. REttentő ügyes voltam, anya és apa is nagyon büszke volt rám, én pedig élveztem, rettenetesen.

A szombat délelőtti részét meg apával töltötük, még anya tett egy vásárló körutat. Játszottunk együtt és játszottam egyedül is. Aztán apa és anya gyorsan ebédet készített. Csak a déli lefekvés nem sikerült hisztimentesre, akkor nagyon feldühítettem anyát. Mert tudtam hogy Maja hamarabb aludt el mint én, nem bírta kivárni az evési tempóm. Megbeszéltük, hogy ha felmentünk az emeletre már nem beszélek, nem kérdezek, csak lefekszem, anya betakar és alszom... Na nem így történt, és végén a hisztire Maja is felkelt, akit anya nem is tudott visszaaltatni,csak egy jó fél óra múlva... Hiába, a kisördög időnként ott van bennem. Apa szokta mondani, amikor a fenekemre üt, hogy nem nekem adta, csak a bennem lakó kisördögnek, hogy elszaladjon...

3 megjegyzés:

Gabi írta...

:)Kellemes tavaszi napokat kívánunk!:)Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:) Nem lehet panasz az ünnepre :)
Puszi

Melinda írta...

Igazán mozgalmasan telt a húsvétotok, sok-sok dolgot tojt Neked a nyuszika:-) Tudtam én, hogy sokat bicajozol:-)
Annyira jók a fotók, mennyire hasonlítotok Lilikével egymásra:-) Szépek vagytok és boldogok, szuper:-)