2009. február 24., kedd

Szakad a hó

Igen,már második napja.
Igaz vasárnap még szép napsütéses időben sétáltunk délután lent a városban mind a négyen. Sajnos mire mindenki felkelt és megette a magáét már 4 óra volt, és hát a nap nem bennünket sütött hanem már a háztetőket, de azért elsétáltunk a főtérre, meg egy nagy kört tettünk és a parkban futottunk egyet apával. Kellemes volt vacsi és lefekvés előtt jól esett apának is.. :)
Tegnap pedig, mivel már éjszaka elkezdett esni a hó, amikor apa megjött fél 5kor a munkából és gyorsan öltöztünk, hogy egyet még hancúrozhassunk a parkban sötétedés előtt. :) Nagyon élveztem. Olyannyira,hogy az overál alatt összesen egy harisnya meg egy hosszú ujjas felső volt, és még így is csuron víz volt rajtam minden... :) Az overál háta meg azért volt vizes,mert a nagy szaladásban megcsúsztam és hanyadtvágtam magamat.. :) Anya így moshatott... :)
Napközben itthon voltunk egyébként. Játszottam egyedül,meg rajzoltunk, festettünk, építettünk anyával.
Ma pedig reggel jött a mama a busszal, és így az örömöm dupla, sőt tripla lett,mert mehettem mamáékhoz hogy az udvaron játszunk és hógolyózhassak, ráadásul busszal mehettem ki. És a hab a tortán, hogy ott is alszom és csak holnap fogok hazajönni! :) Így aztán maradéktalanul ki fogom élvezni a tél utolsó napjait.. Mert azt mondják az okos emberek, hogy jövő hétre meg megérkezik a tavasz. Lehet hogy a kistesó ezért olyan nyugtalan már egy ideje?...

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Bár csak igazatok lenne, hoyg a tél utolsó napjait élvezzük, de még márciusra is jósolnak havat :-S
Puszi

Melinda írta...

Igen-igen, ma én is azt hallottam, hogy bekopogtat a tavasz, amit bevallok, már nagyon várok:-)
Szuper, hogy Kristóf is tudott még egy nagyot hancúrozni a hóban, legalább idén kitombolhatták magukat, ha már tavaly, amikor igen aktuális lett volna a havazás, nem esett ennyi hó:-)