2009. február 28., szombat

Apával hármasban







Kezdjük azzal,hogy csütörtök tanácsadáson voltunk Majával. Én nagyon okosan viselkedtem, még a mostanában anya számára annyira bosszantó kéregető magatartásom is igyekeztem visszavenni. Játszottam egy ott talált autóval és türelmesen vártam hogy sorra kerüljünk. Pedig rengetegen voltak most oltáson a doktor néninél. Mi csak arra vártunk, hogy megnézze Maját, kapjunk tápszerreceptet és megmérjék a hugit.
Mikor hazaértünk már fél 1 volt, anya haja majd kihullott mire mindannyiunkat elrendezett. Mert hát én ilyenkor már aludni szoktam menni, és hát Majának is járt 1 órakor a hami, ami annyit jelentett,hogy amint felkelt, ő már követelte és sírt.. én meg persze lassú tempóban falatoztam..
De azért mindenki megkapta a maga jussát és én is aludtam egyet..
Apa hamar érkezett haza, még fél 5 előtt, és így közös játékra is volt idő.
Pénteken semmi extra nem történt. Délelőtt esett az eső, hiába volt enyhe idő. Itthon játszottunk, anyával meg igyekeztem egyedül is.
Aztán Maja is elaludt az 1 órai evés után, és bár én felébredtem háromnegyed kettőkor, de akkor tudtunk anyával egy nagyot játszani,mert Maját úgy kellett 4 órakor kelteni. Még fini muffint is sütöttünk közösen.. :) a lehető legjobban sikerült persze. És hát uzsira meg is kóstoltam, meg vacsi után is ettem belőle.. :)
Ma pedig hárman voltunk itthon. Anyu reggel elment keresztanyuval vásárolni és apára maradtunk mindketten. :) Délbe jött anya és keresztanyu hogy megebédeljünk, engem ágyba dugjanak, Maja megkapja az ebédjét, de aztán újra elmentek,mert meglátogatták dédit a kórházban, és még vásárolni is voltak utána.
De mi apával jól elvoltunk. Maja neki is sírt egy keveset, hogy lássa, hogy is megy egy rendes nap nálunk hétközben.. :) NÉztünk Thomast, meg Minimaxot. Vonatoztunk, játszottunk labdaeldugósat, gurigatósat, kirakóztunk, autóztunk, lufiztunk is.
Anya jól van és persze Maja is. Az esésnél anya a térdére huppant és Maját erősen tartotta a kezében, neki semmi baja nem lett. CSak anya térede sajog azóta is, meg reggel óta a bal bokája is.. Ugyanis jó alaposan belerúgott a lépcsőbe vele.. :( Szegény, mostanában rájár a rúd..
Délután apával játszottuk ketten tovább és anya foglalkozott Majával. És kivételesen ma mindenki időben elaludt.. a kérdés persze csak az hogy meddig. Ma reggel 6 előtt már fentvoltam én is, Maja olyan hangosan követelte a reggelijét. Reméli anya hogy holnap kicsit tovább alszik mindenki..
És hát egy fontos infót nem írtunk le, pedig már több mint egy hónapja történt.
Amikor anya a kórházban volt és én sokat voltam papával, papa megtanította nekem a k hangot kiejteni. Eddig ugyanis nem sikerült. És nem sokkal utána apával a g hangot is megtanultuk. :) Most már csak a pergő rrrrr ami hátra van.. :) Anya szerint olyan édesen beszélek.. és sokszor nagyon figyelek rá, hogy helyessen mondjam a szavakat. Meg élvezem is,hogy már ki tudom mondani.

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Ügye vagy!:)
Biztosan klassz napotok volt apával,anya pedig kikiapcsolódott egy kicsit!:)
Szkokán fiúk
Ui:Dédi jobban van?

Lori and Ruben írta...

Nem irigylünk anya:) Én nem is tudom, hogy anyám hogy volt képes 6 gyereket felnevelni. Nekem néha egy is sok, de már az egy sem egy sokáig:)
Kristóf ügyi vagy, hogy eljátszol magadban. És hajrá azokkal a mássalhangzókkal, biztos nem lehet könnyű megküzdeni velük!
Debi és Lori

Melinda írta...

Igazán ügyes vagy Kristóf, hogy ki tudod mondani a k és g hangot!!! És milyen sokat és jókat játszottál Apukáddal, míg Anya a dédit látogatta meg, nem hagytak unatkozni:-)
Sajnáljuk, hogy Anya térde és a bokája fáj, remélhetőleg van a bokájára valamilyen kenőcs!!!
Millió puszi:-)